خزعلی: می‌توانیم در کمیسیون مقام زن شرکت کنیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی پیرامون حواشی پیام ویدئویی خود به نشست کمیسیون مقام زن ارائه کرد.

کد خبر : 468299
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 9:49

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما می‌توانیم در کمیسیون مقام زن شرکت کنیم با اینکه حق رأی و حق عضویت‌مان لغو شده است و ویزا برای همکاران ما نیامد.

وی عنوان کرد: البته من از قبل قرار بود که به صورت مجازی سخنرانی را ارائه بدهم. سخنرانی ما ارائه شد و طی چند بار به سازمان ملل رفت و برگشت و در نهایت گفتند نمی‌توانیم با دو صدا یعنی زیر صدای فارسی و ترجمه انگلیسی سخنرانی را پخش کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور بیان کرد: در نهایت اعلام شد اگر صدای فارسی از سخنرانی حذف نشود پخش نخواهد شد این پروتکلی بود که امسال قرار دادند و شامل کشورهای دیگر نیز می‌شد.

خزعلی تصریح کرد: همکاران ما صدای فارسی را به‌سرعت حذف کردند و سخنرانی را به سازمان ملل ارسال کردند. بنابراین بحث و دروغ پراکنی‌ها درباره دوبله و … مواردی است که وقتی دست‌شان خالی است مطرح می‌کنند.

وی در پایان ادامه داد: ما امروز تصویب آئین‌نامه را در ارتباط با بیمه زنان خانه‌دار دارای سه فرزند را داشتیم که در روستاها و عشایر ساکن باشند، روستا و عشایر مورد پوشش این بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

 


 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.