حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی زاهدان/ یک سرباز مدافع امنیت به شهادت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

کد خبر : 324861
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 دی 1401 - 6:27

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعتی قبل در محور زاهدان- خاش در محل ایست و بازرسی شهید غفاری در محور زاهدان- خاش شهرستان زاهدان اشرار مسلح به همکاران مستقر در ایست و بازرسی که در حال انجام وظیفه و تامین امنیت محور بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و از سمت ریل قطار به آنان تیراندازی می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود؛ اشرار بعد از تیراندازی، با واکنش قاطع و آتش سنگین ماموران مواجه که سریعآ از محل متواری شدند که براثر این حمله اشرار سرباز وظیفه” یعقوب دهمرده ” به علت شدت جراحات علی رغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت نائل و ستوان محمد قیامی و استوار”حسین پا‌رسا کیا” نیز مجروح می شوند.

وی تصریح کرد؛ از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه؛ سرنخ های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف ایست و بازرسی آغازشد.

سردار قنبری اضافه کرد: مجروحان سریعا تحت مداوا قرار گرفته اند و پلیس در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده است و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت گفت.

شهید اهل شهرستان هیرمند است و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.