جزییات دستگیری متهمان به ۵ فقره قتل در استان‌های خوزستان و تهران

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات دستگیری دو متهم به ۵ فقره قتل را تشریح کرد.

کد خبر : 142427
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مهر 1401 - 11:02

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، «سرهنگ مرتضی نثاری» معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.

وی ادامه داد: دو برادر متهم به قتل سه نفر را در مدت زمان ۴ ماه در شهر دزفول در استان خوزستان به قتل می‌رسانند و به تبع آن متهمان به تهران آمده و دو نفر را نیز در محله نظام آباد در تهران به قتل می‌رسانند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: این افراد بعد از ارتکاب قتل در تهران مجددا به خوزستان سفر می‌کنند و در آنجا به علت اختلافات قوی و طایفه‌ای که داشتند دو فقره قتل دیگر انجام می‌دهند و در مجموع سه فقره قتل در استان خوزستان و دو فقره قتل را نیز در تهران مرتکب می‌شوند.

سرهنگ نثاری با بیان اینکه بلافاصله اقدامات شبانه روزی جهت شناسایی این قاتلان خطرناک آغاز می‌شود، تصریح کرد: این افراد از پلاک‌های جعلی و سیم کارتهای جعلی استفاده می‌کردند و ترددهای این افراد با خودروهایی بود که پلاک جعلی داشتند.

وی ادامه داد: این افراد در حالی زندگی کاملا مخفیانه داشتند که الحمدالله با لطف الهی با اشراف اطلاعاتی همکاران ما در معاونت اطلاعات جنایی و معاونت مبارزه با جرائم جنایی متهمان در دو شهرستان مختلف شناسایی شدند.

سرهنگ نثاری خاطرنشان کرد: ماموران توانستند یکی از متهمان را در شهرستان پیشوا و یکی از متهمان را در شهر مشهد شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: این افراد به ارتکاب به قتل با سلاح گرم اعتراف کردند و سلاح مربوطه نیز کشف و ضمیمه پرونده شده است. این افراد سابقه‌ای در خصوص سرقت نداشتند اما در زمینه نزاع و درگیری دارای سوابق متعدد بودند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: این نوع زندگی مخفیانه توسط هر مجرم و متهمی اتخاذ نمی‌شود بلکه باید پیشینه این چنینی داشته باشند که بتوانند زندگی مخفیانه را آغاز کنند. اما با تلاش شبانه روزی همکاران و هوشمندی پلیس این افراد در رسیدن به مقاصد و اهداف‌شان ناکام ماندند.

 


 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.