تیمی ویژه برای بررسی ابعاد اتفاقات رخ داده به استان سیستان و بلوچستان می‌رود

یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با رئیس جمهور نمایندگان درخواست کردند تا یک تیم برای بررسی دقیق ابعاد وقایع رخ داده به استان اعزام شود که رئیس جمهور نیز بر این موضوع صحه گذاشتند.

کد خبر : 142457
تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 - 12:52

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، محمد سرگزی با اشاره به نشست رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان سیستان  بلوچستان، بیان کرد: در نشست مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با رئیس جمهور، پیرامون اتفاق هایی که در زاهدان رخ داد نمایندگان گزارشی را ارائه کردند که چه وقایعی رخ داده است و نمایندگان استان درخواست کردند تا یک تیم برای بررسی دقیق ابعاد این موضوع به استان اعزام شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: رئیس جمهور نیز تاکید کردند که قطعا این اتفاق خواهد افتاد. رئیس جمهور در این نشست اشاره داشت که مردم استان سیستان و بلوچستان همواره در راستای حمایت از نظام گام برداشته و در چهارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری همواره در صحنه حضور یافته اند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس جمهور در این نشست تاکید داشتند که مردم استان سیستان و بلوچستان با همین امر نیز شناخته می شوند. رئیس جمهور بیان کرد در این واقعه به نوعی افرادی که دخیل در موضوع هم نبودند آسیب دیدند و مظلوم واقع شدند. رئیس جمهور تاکید داشت که باید به وضعیت آنها رسیدگی شود و افرادی هم که فوت کردند شهید محسوب می شوند. در ادامه نیز مباحثی پیرامون عقب ماندگی هایی که در سطح استان وجود دارد مطرح شد و رئیس جمهور نیز قول دادند به طور ویژه به آنها رسیدگی کنند.

وی افزود: اکنون نیز آرامش به سطح استان بازگشته و امنیت در سطح استان برقرار است.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.