تاریخ سازی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ به تنها تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در دو فصل پیاپی با پیروزی در همه بازی های مرحله گروهی راهی دور بعد می شود.

کد خبر : 143222
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 10:19

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر اینتر با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد. بایرن مونیخ که صعود خود را به دور بعد قطعی کرده بود در بازی تشریفاتی برابر اینتر هم به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۱۸ امتیاز از ۶ بازی مقتدرانه راهی دور بعد شود.

شبکه آماری اسکواکا نوشت: بایرن مونیخ برای دومین فصل پیاپی با پیروزی در همه بازی های مرحله گروهی و کسب ۱۸ امتیاز راهی مرحله حذفی شد. بایرن تنها تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که برای دو فصل پیاپی با کسب ۱۸ امتیاز راهی مرحله حذفی می‌شود.

بایرن در ۴ سال اخیر سه بار توانسته است که با کسب ۱۸ امتیاز راهی مرحله حذفی شود که این هم یک رکورد در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است و نشان می‌دهد که تیم آلمانی در شرایط بسیار خوبی است و از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت بزرگ به شمار می آید.

بایرن مونیخ اما در رقابت های بوندسلیگا عملکرد خوبی نداشته است با این حال به نظر می‌رسد که یازدهمین قهرمانی پیاپی خود در این رقابت‌ها را هم با وجود تزلزل در چند بازی به دست خواهد آورد.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.