برای من سیتی یک نیمه کافی بود/ قتل عام به سبک بایرن مونیخ با تیربار لوا / رئال مادرید با بیل سه امتیاز گرفت/ یک امتیاز هدیه انصاری فرد به المپیاکوس

در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس من سیتی، اورتون را در هم کوبید.

کد خبر : 69904
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1397 - 19:13

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، در آخرین بازی باقی مانده هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، من سیتی به مصاف اورتون رفت.

صدرنشین مطلق لیگ انگلیس بازی را توفانی آغاز کرد و خیلی زود دروازه اورتون را به توپ بست تا کار را در همان نیمه نخست یکسره کند. ۳ گل حاصل آنشبازی سیتی در همان نیم ساعت نخست بود تا قبل از پایان نیمه نخست تیم برنده مشخص شود. لروی سانه (۴)، گابریل ژسوس (۱۲) و رحیم استرلینگ (۳۷) گل های من سیتی را به ثمر رساندند تا میهمان با برتری مطلق به رختکن برود.

خبرگزاری فارس: برای من سیتی یک نیمه کافی بود/ یک گام دیگر به سمت جام

در نیمه دوم من سیتی که از برد خود مطمئن بود، عقب کشید و همین سبب شد تا اورتون جلو کشیده و یکی از گل ها را توسط یانیک بولاسی  (۶۳) جبران کرد تا در نهایت سیتی با برد شیرین ۳ بر یک سه امتیاز را به جیب زده و یک گام دیگر به جام قهرمانی نزدیکتر شود.

 

هفته بیست و هشتم بوندس لیگا

قتل عام به سبک بایرن مونیخ با تیربار لوا/ زنبور له شد!

در ادامه رقابت های هفته بیست و هشتم بوندس لیگا و در حساسترین بازی هفته و فصل، بایرن مونیخ به مصاف بوررسیا دوتموند رفت.

بایرن مونیخ بازی توفانی آغاز کرد و خیلی زود توسط روبرت لواندوفسکی (۶) مهاجم خود دروازه میهمان را گشود. با این گل زودهنگام، شیرازه دورتموند از هم پاشید و در مقابل بایرن با حمایت هوادارانش به حملات خود ادامه داد. آنچه سبب شد تا بازی کاملا یکطرفه شده و بایرن جشنواره گل به راه بیندازد. میزبان در نیمه نخست ۴ بار دیگر توسط خامس رودریگز (۱۶)، توماس مولر (۲۳)، روبرت لواندوفسکی (۴۵) و فرانک ریبری (۴۵+۱) دروازه دورتموند را به توپ بست تا با برتری مطلق به رختکن برود.

در نیمه دوم بایرن مونیخ بازی را اداره کرد و در نهایت لواندوفسکی در دقیقه ۸۷ با یک هت تریک رویایی درخشش خود را کامل کرد و گل سوم خودش و گل ششم تیمش را به ثمر رساند تا قتل عام زنبورها کامل شده باشد.

در آخرین بازی امروز هرتابرلین به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت.

 

هفته سی ام لالیگا

رئال مادرید با بیل سه امتیاز گرفت

 در ادامه رقابت های هقته سی ام لالیگا، رئال مادرید در خانه لاس پالماس به میدان رفت. رئال مادرید بازی را تهاجمی آغاز کرد ودر همان نیمه نخست کار را یکسره کرد. گرت بیل (۲۶) و کریم بنزما (۳۸) از روی نقطه پنالتی گل های رئال را به ثمر رساندند تا میهمان با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم برتری رئال مادرید ادماه یافت و گرت بیل در دقیقه ۶۹ از روی نقطه پنالتی خودش را دوگله و تیمش را سه گله کرد تا تیمش یک برد شیرین در خانه لاس پالماس کسب کرده باشد.

خبرگزاری فارس: رئال مادرید با بیل سه امتیاز گرفت

در آخرین بازی امشب بارسلونا در استادیوم سانچز پیسخوان به مصاف سویا خواهد رفت.

 

هفته بیست و ششم سوپرلیگ یونان

یک امتیاز هدیه انصاری فرد به المپیاکوس

در آخرین بازی روز نخست هفته بیست و ششم سوپرلیگ یونان، المپیاکوس میهمان لوادیاکوس بود. کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی المپیاکوس از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت اما خبری از احسان حاج صفی هافبک ایرانی المپیاکوس در لیست ۱۸ نفره بازی نبود.

میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و به گل رسید تا با برد به رختکن برود. نیاسه (۴) گل لوادیاکوس را به ثمر رساند.

خبرگزاری فارس: یک امتیاز هدیه انصاری فرد به المپیاکوس

المپیاکوس که نمی خواست دست خالی به خانه بازگردد، نیمه دوم را تهاجمی  آغاز کرد و خیلی زود توسط ستاره ایرانی اش گل تساوی را به ثمر رساند. کریم انصاری فرد (۴۹) روی پاس کورتیس توانست دورازه لوادیاکوس را باز کند تا بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده و المپیاکوس با یک امتیاز باارزش به خانه بازگردد.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.