افزایش تعداد شهدای حادثه تروریستی ایذه به ۷ نفر

تعداد شهدای حادثه تروریستی ایذه افزایش پیدا کرد.

کد خبر : 195783
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 6:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیروهای بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.

در پی این حمله تروریستی و شهادت هفت نفر از مردم ایذه، با اعلام حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد و خلیلیان استاندار خوزستان، امروز در استان و سه روز در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان هم اعلام کرده است که ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات اخیر شهرستان ایذه دستگیر شده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

علی دهقانی در این رابطه گفت: به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

علی بهادری جهرمی هم در حساب کاربری خود در توییتر در این باره نوشت:

«‏تروریست‌های رسانه‌ای، تجزیه طلب و آشوبگران سه ضلع پازل دشمن، با خیال خام تکه پاره کردن ایران و جلوگیری از پیشرفت آن هستند.

کسانی که در زمین تروریست‌های رسانه‌ای بازی کردند، باید پاسخگوی عملکرد دنباله‌های آنان در خیابان‌های ‎ایذه و ‎اصفهان باشند.»

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.