استقلال – نساجی مازندران/ نبرد ساپینتو با مطهری در سوپرجام

تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۱۶ در جریان دیدار سوپرجام به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر : 143227
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 10:53

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازی سوپرجام بین تیم‌های فوتبال استقلال (قهرمان لیگ برتر فوتبال) و نساجی مازندران (قهرمان جام حذفی) امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۶ در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال استقلال فصل گذشته با هدایت فرهاد مجیدی بدون باخت قهرمان لیگ برتر فوتبال شد و از آن طرف هم تیم نساجی با برد برابر تیم آلومینیوم در جام حذفی قهرمان این رقابت‌ها شد.

نکته قابل توجه این است فرهاد مجیدی و ساکت الهامی که در قهرمانی تیم‌های استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال و جام حذفی نقش داشتند دیگر در این تیم‌ها حضور ندارند و  ساپینتو جانشین مجیدی شده و مطهری هم به جای الهامی هدایت تیم شمالی را برعهده دارد.

آبی پوشان پایتخت قصد دارند با برد برابر تیم نساجی قهرمانی سوپرجام را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند و با قهرمانی به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند،   اما آن‌ها با حریف سختکوشی مواجه هستند.

در آن طرف، تیم نساجی مازندران هم با هدایت حمید مطهری می‌خواهند دومین جام قهرمانی خود را در سال ۱۴۰۱ به دست آورند، اما کار سختی برابر قهرمان فصل گذشته پیش رو دارند.

تیم استقلال در امر گلزنی مشکلاتی دارد و با وجود اینکه مهاجمان این تیم موقعیت‌های زیاد گلزنی ایجاد می‌کنند، اما در زدن ضربات آخر ناموفق هستند و فقط محبی توانسته بهتر از  بقیه بازیکنان عمل کند و با ۴ گل زده بهترین گلزن آبی پوشان باشد. یامگا هم با ۳ گل زده دومین گلزن استقلالی‌ها است.

بازیکنان ملی پوش استقلال بعد از بازی سوپرجام به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند تا همراه با سایر ملی پوشان برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده شوند.

بازی سوپرجام در حالی قرار است در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شود که هر ۲ تیم نسبت به این موضوع اعتراض داشتند، اما در نهایت سازمان لیگ با تغییر  محل این بازی موافقت نکرد و هر ۲ تیم در این ورزشگاه به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در بازی رفت لیگ برتر فوتبال هم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع آبی پوشان به پایان رسید. بعد از آن بازی، شاگردان مطهری ۳ برد به دست آوردند و وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان دادند. البته آن‌ها هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم شکست سنگینی را متحمل شدند و اکنون قصد دارند با بردن استقلال جبران مافات کنند.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.