سنجش اثربخشی تبلیغات به معنای اندازهگیری نتایج حاصل از یک کمپین تبلیغاتی یا یک آگهی تبلیغاتی و مقایسه آن با اهداف از پیش تعیین شده و بررسی میزان دستیابی به این اهداف است.
صندوق دولتی نفت جمهوری آذربایجان (SOFAZ) طی گزارشی مجموع درآمد این کشور در پروژه توسعه میادین نفتی ‘آذری، چراغ و گونشلی’ و میدان گازی ‘شاه دنیز’ واقع در دریای خزر را یکصد و۳۶ میلیارد و ۶۱۳ میلیون دلار اعلام کرد.
شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی (شستا) با هدف تامین مالی طرح های در دست اجرا ۱۲ هزار میلیارد ریالی اوراق صکوک اجاره سهام (ابزار مالی اسلامی) در فرابورس منتشر می کند.