احساس متفاوت تن هاخ بعد از تساوی برابر لیدز

سرمربی منچستر یونایتد بعد از تساوی برابر لیدز احساس متفاوتی دارد. او از اینکه تیمش دو امتیاز از دست داد بسیار ناراحت است با این حال خوشحال است که دو گل خورده را جبران کردند.

کد خبر : 399189
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 7:01

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، منچستر یونایتد در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خانه از لیدز پذیرایی کرد. شاگردان تن هاخ در این بازی با دو گل از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم هر دو گل را جبران کردند تا حداقل در اولدترافورد بازنده نباشند.

تن هاخ بعد از بازی گفت: احساس متفاوتی دارم. طبیعتا از اینکه دو گل خورده را جبران کردیم و بازنده نشدیم خوشحالم اما از اینکه دو امتیاز از دست دادیم بسیار ناراحتم. شروع بسیار بد و ناامید کننده ای داشتیم. باید در چنین بازی هایی آماده جنگیدن و تحمل مسئولیت بود اما ما این آمادگی را نداشتیم.

او ادامه داد: به نظرم عملکرد خوب لیدز، بازیکنان ما را غافلگیر کرد اما من غافلگیر نشدم چرا که می دانستم حریف چقدر قدرتمند است. فرصت‌های خوبی را در همان نیمه نخست خلق کردیم. به نظرم باید در همان نیمه اول بازی را به تساوی می کشاندیم. جبران دو گل در نیمه دوم سخت است و باید به تیم تبریک بگویم که توانست انعطاف لازم را از خود نشان دهد. ما دو گل زیبا به ثمر رساندیم و این خوشحال کننده است.

سرمربی یونایتد درباره گلزنی سانچو گفت: خوشحالم که سانچو بعد از مدت‌ها خودی نشان داد و گلزنی کرد. این واقعا خوشحال کننده است. او به بهترین شکل به تیم برگشت. می دانیم که او چه بازیکن باکیفیتی است. سانچو اگر آماده باشد تاثیر زیادی در تیم ما خواهد داشت. او نیاز به تلاش بیشتر دارد و این گل، روحیه او را برای بازی‌های بعدی افزایش خواهد داد. من که از نمایش او لذت بردم.

منچستر یونایتد با تساوی‌ای که در این بازی کسب کرد ۴۳ امتیازی شد تا در رده سوم جدول رده بندی باقی بماند. آرسنال با ۵۰ امتیاز و دو بازی کمتر در صدر قرار دارد و منچسترسیتی هم با یک بازی کمتر و ۴۵ امتیاز در رده دوم است.


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.