پیروزی عراق مقابل ویتنام در روز گلزنی بازیکن استقلال/ پیروزی پُرگل عربستان مقابل کره شمالی ۱۰ نفره

روز چهارم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا با پیروزی عراق مقابل ویتنام آغاز شد.

کد خبر : 92651
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 - 16:43

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز چهارم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا تیم‌های عراق و ویتنام از گروه D یعنی جایی که تیم ایران نیز حضور دارد، به مصاف هم رفتند که در پایان برتری ۳ بر ۲ عراق رقم خورد.

در این بازی «مهند علی» در دقیقه ۳۵، «طارق همام» در دقیقه ۶۰ و «علی عدنان» در دقیقه ۹۰ برای عراق و «علی فائز» مدافع حریف در دقیقه ۲۴ و «نگوئن کونگ پونگ» در دقیقه ۴۲ برای ویتنام موفق به گلزنی شدند.

بشار رسن و طارق همام بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ترکیب اصلی قرار نداشتند، اما به ترتیب در دقایق ۳۷ و ۵۸ به میدان رفتند.

قضاوت این بازی بر عهده داور قطری بود که به «نگوئن ترونگ هوانگ» و «دو یوی مان» از ویتنام و «اوسامه شفیق» از عراق کارت زرد نشان داد.

در جدول رده‌بندی این گروه تیم ملی ایران با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۵+ در صدر است، عراق با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۱+ در رده دوم ایستاده است. همچنین ویتنام و یمن در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

 پیروزی پُرگل عربستان مقابل کره شمالی ۱۰ نفره

جام ملت‌های آسیا| پیروزی پُرگل عربستان مقابل کره شمالی 10 نفره

تیم‌های ملی فوتبال عربستان و کره شمالی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه – به وقت ایران) در نخستین دیدار گروه E رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، در ورزشگاه رشید شهر دبی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۴ بر صفر عربستان همراه بود.

هاتن بحری در دقیقه ۲۸، محمد الفتیل در دقیقه ۳۸، سالم الدوساری در دقیقه ۷۰ و فهد المولد در دقیقه ۸۸ برای سفیدپوشان عربستان گلزنی کردند تا شاگردان خوان آنتونیو پیتزی، مسابقات را با پیروزی آغاز کنند.

پیتر گرین داور استرالیایی بازی، سالم الدوساری از عربستان و کیم‌چول‌بوم، ری‌ایل‌جین و جونگ‌ایل‌گوان از ویتنام را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین هان‌کوانگ‌‌سونگ از تیم ویتنام در دقیقه ۴۳ و با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

 

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.