پرفروش‌ترین خودروها در کشورهای جهان

در سال ۲۰۱۶ فولکس‌واگن توانست با سبقت از تویوتا عنوان پرفروش‌ترین خودروساز جهان را از آنِ خود کند اما اگر شما نگاهی عمیق‌تر به داده‌های فروش سال گذشته داشته باشید می‌بینید که این خودروساز خوش‌نام ژاپنی در ۴۹ کشور جهان پرفروش‌ترین خودروساز بوده است.

کد خبر : 21508
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396 - 22:15

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از پدال، در اینفوگرافی تهیه شده می توان دید که تویوتا در بازارهای کلیدی جهان شامل آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا حرف اول را زده و در کشورهایی چون کاستاریکا، اوگاندا، آنگولا، تانزانیا، امارات متحده عربی، سنگاپور، اندونزی و استرالیا پرفروش‌ترین خودروساز است.

پایگاه خبر ججین
اما در رده دوم از این نظر فولکس‌واگن قرار می‌گیرد که در ۱۴ کشور جهان بیشترین طرفدار را داشته و پرفروش‌ترین خودروساز محسوب می‌شود. اکثریت این کشورها در قاره اروپا قرار داشته که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از سوئیس، بلژیک، هلند، سوئد، آلمان، کرواسی و بلاروس.

پایگاه خبر ججین
اما در رتبه سوم فورد قرار می‌گیرد که در بازارهای کلیدی ۸ کشور چون آمریکا، کانادا و نیوزلند حرف اول را از نظر میزان فروش می‌زند. در رده چهارم رنو و اشکودا جای گرفته‌اند که در ۶ کشور پرفروش‌ترین هستند و پس از آن‌ها نیز داچیا و فیات قرار دارند که از نظر فروش در ۵ کشور جهان در رده اول قرار دارند.

VW-DEALERSHIP

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.