همسرکُشی فجیع با شیر موز

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب از ماجرای قتل مردی توسط همسرش به واسطه شیرموز مسموم و سپس به آتش کشیدن در بشکه‌ای ۲۲۰ لیتری خبر داد.

کد خبر : 78679
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 9:22

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“، سرهنگ پیمان لطیفی رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۲۱ شب گذشته خبری مبنی بر وقوع قتل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به این مرکز مخابره شد که در پی آن ماموران به محل حادثه در خیابان اسکندری رفتند.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که زنی ۴۳ ساله که با همسر خود دارای اختلافات شدید بوده پس از درگیری اقدام به درست کردن شیرموز می‌کند؛ اما در این بین دوباره با همسرش درگیر شده و این بار زن تعداد زیادی قرص در شیرموز می‌ریزد.

وی گفت: همسر این زن پس از خوردن شیرموز مسموم شده و زن در ادامه جسد مرد را داخل بشکه ۲۲۰ لیتری گذاشته و با استفاده از بنزین آن را به آتش می‌کشد؛ سپس داخل بشکه را داخل سیمان می‌کند تا جسد همسرش قابل رویت نباشد.

سرهنگ لطیفی ادامه داد: به دلیل بوی متعفن و خونابه‌ای که از بشکه خارج شده همسایه‌ها متوجه این موضوع شده و با پلیس تماس گرفتند.

این مقام ارشد کلانتری ۱۴۸انقلاب خاطرنشان کرد: این زن و مرد دارای دو  دختر ۲۱ و ۲۹ ساله بوده و متوفی نیز ۵۸ ساله بوده است.

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.