هاشمی سه مدال گرفت و قهرمان شد/ یک طلا و یک برنز برای بیرالوند در دسته ۱۰۲ کیلوگرم

علی هاشمی به یک طلا، یک نقره و یک برنز و رضا بیرالوند به یک طلا و یک برنز در دسته ۱۰۲ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان دست یافتند.

کد خبر : 89091
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آبان 1397 - 17:35

 

به گزارش پایگاه خبریججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم،در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در عشق‌آباد، بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) مسابقه گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم مردان برگزار شد و علی هاشمی و رضا بیرالوند به عنوان دو نماینده کشورمان به رقابت با ۸ وزنه‌بردار دیگر پرداختند.

وزنه‌برداری قهرمانی جهان| هاشمی سه مدال گرفت و قهرمان شد/ یک طلا و یک برنز برای بیرالوند در دسته 102 کیلوگرم

در حرکت یک‌ضرب علی هاشمی به‌ترتیب وزنه‌های ۱۷۲، ۱۷۷ و ۱۷۹ کیلوگرمی را مهار کرد و به مدال نقره دست یافت. همچنین رضا بیرالوند موفق به مهار وزنه‌های ۱۶۶، ۱۷۲ و ۱۷۵ کیلوگرمی شد و در رده چهارم ایستاد.

در حرکت دوضرب، علی هاشمی کار خود را با انتخاب وزنه ۲۱۱ کیلوگرمی آغاز کرد و آن را بالای سر برد. وی در تلاش دوم موفق به مهار وزنه ۲۱۷ کیلوگرمی شد. هاشمی در تلاش سوم نتوانست وزنه ۲۲۱ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. بدین ترتیب او در حرکت دوضرب با ۲۱۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز و عنوان سومی شد و در مجموع هم با رکورد ۳۹۶ کیلوگرم به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

در همین حرکت رضا بیرالوند ابتدا در مهار وزنه ۱۰۷ کیلوگرمی ناکام ماند، اما در تلاش خود موفق به بلند کردن صحیح وزنه ۲۰۸ کیلوگرمی شد. وی در تلاش سوم وزنه ۲۱۸ کیلوگرمی را انتخاب کرد و موفق به مهار آن شد. بدین ترتیب بیرالوند در حرکت دوضرب با رکورد ۲۱۸ کیلوگرم به مدال طلا رسید و در مجموع با ۳۹۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.