ماساژ بدن با چاقو و ساطور!

با حقایقی روبرو شوید که شاید تصورش برای خیلی از ما امکان پذیر نباشد.

کد خبر : 20717
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396 - 21:22

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“، دانشگاهی در هند برای کاهش مارهای محوطه خود اعلام کرد در ازای تحویل مار پول میپردازد. محلی ها که منبع درآمد خوبی پیدا کرده بودند شروع به پرورش و فروش مار به دانشگاه کردند که باعث توقف طرح شد!

مار هندی

—————————————————–

هنگ کنگ یکى از متراکم ترین شهرهاى جهانه، خانواده هاى بسیارى در آپارتمان هاى ۶ مترى زندگى میکنند که اجاره ماهانه آنها ۲ میلیون تومان میباشد. به این آپارتمان ها خانه هاى مکعبى میگویند.

خانه های 6 متری هنگ کنگ

—————————————————–

طاعون سیاه در قرن چهاردهم اروپا باعث حل شدن بحران انفجار جمعیت شد. پس از طاعون، مشکل اشتغال از بین رفت، دستمزدها و جیره غذایی افزایش یافت، اجاره خانه ها کمتر و امید به زندگی بیشتر شد.

طاعون سیاه

—————————————————–

“سندرم موی غیرقابل انعطاف” عارضه ای عجیب است که در آن، موهای شخص نه به درستی شانه می شود و نه میتوان حالت آن را تغییر داد و همیشه مثل برق گرفته ها صاف می ایستد!

سندرم موی غیرقابل انعطاف

—————————————————–

باسوری لعل مرد هندی ۵۰ ساله که از پنج سالگی دیگر رشد نکرده است. وقتی باسوری کودک بود رشد عادی داشت ولی پس از ۵ سالگی خانواده اش متوجه شدند که او دیگر رشد نمی کند.

باسوری لعل مرد هندی 50 ساله

—————————————————–

ماساژ چاقو نوعی ماساژ عجیب و ترسناک در آسیای شرقی مخصوصا تایلند است که با چند ساطور بزرگ انجام می شود! مشتریانی که به این مراکز مراجعه می کنند باید زیر حرکات تیغه ساطورهای تیز قرار بگیرند!

01

—————————————————–

میوه ای به نام تمشک جادویی با ظاهری شبیه به زغال اخته که بعد از خوردن آن، هر چیز دیگری را که بخورید به نظرتان شیرین میرسد! از این میوه برای تولید محصولات کنترل و درمان دیابت استفاده می شود.

photo_2017-07-11_11-44-49.jpg

—————————————————–

مطالعات نشان داده که بهترین سن برای علاقه مند کردن بچه ها به کتاب و کتابخوانی بین ۴ تا ۶ سالگی است! بعد از سنین ۶ و ۷ سالگی کتابخوان کردن کودکان ده ها برابر سخت خواهد بود!

photo_2017-07-11_11-46-56.jpg

—————————————————–

فرانسه در ۱۶۶۳ هشتصد دخترفقیر را باعنوان “دختران پادشاه” برای ازدواج به کانادا که مستعمره فرانسه بود فرستاد. جمعیت در عرض ۱۰سال دوبرابر شد. اکثر فرانسویان کانادا از نوادگان همین زنان فقیرند.

photo_2017-07-11_11-47-30.jpg

—————————————————–

در سال ۱۹۳۶ یک ورزشکار آلمانی در مسابقات پرش ارتفاع المپیک تابستانی زنان شرکت کرد و مقام چهارم را به دست آورد. بعدها مشخص شد که او مرد بوده است!

photo_2017-07-11_11-49-03.jpg

—————————————————–

از ده سال گذشته دو مرد معلول چینی برای سرسبزی محیط زیست منطقه خود، با کمک یکدیگر درختکاری میکنند. این دوستان صمیمی که یکی از آنها دست ندارد و دیگری نابیناست تا به حال ۱۰ هزار درخت کاشته اند.

photo_2017-07-11_11-50-27.jpg

—————————————————–

مانچینیل یکی از خطرناک ترین درختان دنیا است، خوردن میوه آن انسان را میکشد و اگر آتش بزنند دودش کور می کند.

مانچینیل یکی از خطرناک ترین درختان دنیا است

—————————————————–

طبق قوانین کره شمالی دخترانی که بخواهند پلیس شوند باید زیبا و زیر ۲۶ سال باشند. پلیسهای زن حق ازدواج تا زمان بازنشستگی را ندارند، و در صورت ازدواج از شغل خود اخراج خواهند شد.

پلیس زن کره شمالی

—————————————————–

ماندگاری خاطرات بد در مغز انسان بسیار بیشتر از خاطرات خوب است. زیرا مغز تعصب عجیبی بر خاطرات بد دارد که به عنوان یک مکانیسم دفاعی عمل میکند.

خاطرات بد در مغز انسان

—————————————————–

مرد ۶۵ ساله هندی بیش از۳۷ سالست که حمام نرفته و خانواده‌اش هم از بودن در کنار او احساس ناراحتی می‌کنند اما خودش راضی است. موهای او حدود ۲ متر طول دارد

بدبوترین مرد دنیا

—————————————————–

“دست پنهان” نام یک ژست خاص است که در پرتره ها و عکس های قرن ۱۸ و ۱۹ دیده میشود. این ژست خاص و معروف نشانه حاکمی آرام و مقتدر میباشد که احترام برای مردم قائل است.

ژست دست پنهان

—————————————————–

‏در بخشهای مختلف اروپا و ژاپن با ایده هتلهای کپسولی، کاربرد لوله های بتنی بزرگ برای ساخت هتلها و هاستل هاى کپسولى به ⁧ کارتن خواب ها جا دادند. ایده اى قابل اجرا و آسان

photo_2017-07-11_11-14-04.jpg

—————————————————–

اینجا لابى ورودى سازمان ملل، این تابلو فرشهایى که به روى دیوار نصب شده، تصاویر دبیرکل هاى سازمان ملل است که توسط هنرمندان ایرانى بافته شده است و از جذابیت هاى ساختمان سازمان ملل میباشد.

لابی ورودی سازمان ملل

—————————————————–

تمام پانداهاى جهان تحت قیومیت کشور چین مى باشد. چینى ها تحت قرارداد ۱۰ ساله پانداها را اجاره مى دهند، به ازاى هر پاندا سالیانه ۱ میلیون دلار که مجموع ۱۰ سال آن ۱۰ میلیون دلار مى شود!

پاندا

—————————————————–

آبراهام لینکلن، والت دیزنی، بیل گیتس، مارک زاکربرگ، هنری فورد، توماس ادیسون و استیو جابز هیچ مدرک دانشگاهی نداشته ‌اند! کنکور گورستان استعدادهاست

گورستان استعدادها

—————————————————–

سایتی بنام www.planecrashinfo.com وجود دارد  که تمام جزییات حوادث هواپیمایی را در آرشیو خود ارائه می کند. این سایت در اقدامی عجیب، آخرین صدای مسافرین و خدمه هواپیما را نیز در خود موجود دارد!

—————————————————–

در تحقیقى که در ELIFE منتشر شده، مردان ایرانى و زنان کره اى بیشترین جهش قدى را در ۱۰۰ سال گذشته داشته اند، میانگین قد مردان ایرانى از ۱۵۷ cm به ۱۷۳ cm رسیده است! یه ۹ سانت کم داریم تا اولى

—————————————————–

با اینکه بلوغ جسمی نهایتا در ۲۵ سالگی کامل می شود، بلوغ عاطفی بسیار دیرتر اتفاق می افتد. زمان بلوغ عاطفی در زنان ۳۲ سالگی و در مردان ۴۳ سالگی است!

—————————————————–

در آلمان تمایل به داشتن فرزند به علت صنعتی بودن کشور، بسیار کم است. ازسال ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۹ حدود ۲۰۰۰ مدرسه در آلمان به دلیل کمبود تعداد بچه ها تعطیل شده است.

—————————————————–

میزان فشاری که یک خانم ۵۰ کیلوگرمى با کفش پاشنه بلندش به زمین وارد میکند، بیشتر از فشارى است که یک فیل ۳ تنى به زمین وارد مى کند!

—————————————————–

وقتی غمگین هستید، بستنی بخورید! طبق مطالعات علمی، بستنی اثر نشاط بخش مستقیم بر اعصاب مرکزی دارد و همان بخشی را در مغز فعال می کند که هنگام برنده شدن پول یا گوش دادن به موزیک شاد فعال می شود.

—————————————————–

ترساندن کودکان از موجودات ترسناک و تخیلی همچون غولها و جادوگران به منظور تربیت و تنبیه آنها در کشور ایسلند غیرقانونی است. کودکان می توانند به این خاطر از والدین خود شکایت کنند.

—————————————————–

طبق یک تحقیق روانشناسی، رازداری و تفکر درباره اسراری که پنهان میکنید میتواند برای سلامتی شما مضر باشد. این تحقیق نشان داده که صدمات جسمی و روحی رازداری بیش از عواقب ناشی از فاش کردن راز است!

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.