سیب آذربایجان غربی به بازارهای اوراسیا و روسیه صادر می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ارومیه با بیان اینکه روند صادرات سیب آذربایجان غربی بسیار مطلوب است گفت: با پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی و اتاق بازرگانی ارومیه روند صادرات سیب به بازارهایی چون اوراسیا و روسیه بسیار مطلوب است.

کد خبر : 112449
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 - 9:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهنام تاج‌الدینی با بیان این که روند صادرات سیب آذربایجان غربی بسیار مطلوب است و با هر گونه ممنوعیت در صادرات که به منافع استانی ضرر وارد کند مخالفت می‌شود اظهار داشت: مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور مبنی بر وضع عوارض صادراتی برای سیب درختی غیرکارشناسی و به ضرر استان است.

وی با بیان اینکه نسبت به این مصوبه نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های اعتراضی از سوی استاندار و اتاق ارومیه به وزرای صمت و جهاد کشاورزی انجام شده است گفت: امیدواریم متولیان کشوری که مسبب این تصمیم غیرکارشناسی هستند نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ارومیه یکی از دستاوردهای مثبت تعامل بخش خصوصی و دولت در آذربایجان غربی را رفع موانع صادراتی از جمله در رابطه با سیب درختی دانست.

وی گفت: با پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی و اتاق بازرگانی ارومیه روند صادرات سیب به بازارهایی چون اوراسیا و روسیه بسیار مطلوب است.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.