روس‌ها قزاقستان را به چهارمیخ کشیدند/ شکست کرواسی در خاک مجارستان

در دور دوم رقابت‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ تیم‌های روسیه و ولز موفق به کسب پیروزی شدند.

کد خبر : 96666
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 فروردین 1398 - 19:51

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، دور دوم دیدارهای مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب (یکشنبه) با برگزاری دو بازی آغاز شد.

در یکی از این بازی‌ها در گروه I تیم ملی روسیه موفق شد میزبان خود قزاقستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد. دنیس چریشف دو بار در دقایق ۱۹ و ۴۷، آرتم زوبیا در دقیقه ۵۲ و بیسبکوف در دقیقه ۶۲ (گل به خودی) برای روسیه گلزنی کردند.

به این ترتیب روسیه که در بازی قبلی خود مغلوب بلژیک شده بود، اولین امتیازات خود را در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ کسب کرد و موقتاً در صدر جدول قرار گرفت.

انتخابی یورو 2020| روس‌ها قزاقستان را به چهارمیخ کشیدند/ ولز با حداقل اختلاف از سد اسلواکی گذشت

در دیگر بازی امشب، تیم ملی ولز در خانه مقابل اسلواکی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد که تنها گل این بازی را دنیل جیمز در دقیقه ۵ زد. این اولین بازی ولز بود و این تیم با کسب پیروزی در آن سه امتیازی شد.

 

شکست کرواسی در خاک مجارستان

در ادامه دیدارهای مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ و در دور دوم این مسابقات، امشب (یکشنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها در گروه  E تیم ملی کرواسی مقابل میزبانش مجارستان با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

آنته ربیچ در دقیقه ۱۳ گل نخست بازی را به ثمر رساند، اما آدام زالای در دقیقه ۳۴ کار را برای مجارها به تساوی کشاند. در نهایت و در دقیقه ۷۶ مت پتکای گل برتری تیم میزبان را به ثمر رساند تا این تیم به سه امتیازی ارزشمند دست یابد.

با این نتیجه کروات‌ها سه امتیازی مانده و از صعود به صدر جدول گروه E بازماندند. کرواسی اکنون در رده سوم جدول این گروه قرار دارد.

در دیگر دیداری که به صورت همزمان برگزار شد، از گروه I تیم ملی اسکاتلند در خانه سن‌مارینو با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. کنی مک‌لین در دقیقه ۴ و جانی راسل در دقیقه ۷۴ گل‌های این بازی را زدند. اسکاتلند با این نتیجه سه امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.