رودخانه “قره‌سو” مشکین‌شهر جان ۳ برادر اردبیلی را گرفت

رئیس جمعیت هلال احمر مشکین‌شهر گفت: گودال آب در رودخانه قره‌سو مشکین‌شهر جان سه برادر اردبیلی را گرفت.

کد خبر : 98244
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 8:52

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، عصر روز گذشته چهار جوان اردبیلی در رودخانه قره‌سو شهرستان مشگین‌شهر به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دچار حادثه شدند که یک نفر از آنان نجات یافته و سه نفر دیگر وضعیتی نامشخص داشتند.

شاهد ماجرا که از خطر غرق شدن در آب نجات یافته با چشمان خود شاهد فرو رفتن دوستانش در گودال آبی بوده و با تلاش زیاد نتوانسته آنان را نجات دهد و بلافاصله ماجرا را به پلیس اطلاع داده است.

رئیس جمعیت هلال احمر مشکین‌شهر در این زمینه اظهار کرد: عصر روز گذشته سه برادر  ۲۲، ۲۴ و ۳۴ ساله به همراه دامادشان که به احتمال زیاد اهل شهرستان اردبیل هستند به قصد ماهیگیری به رودخانه قره‌سو در حوالی روستای ارباب‌کندی شهرستان مشگین‌شهر رفته بودند که متاسفانه در آب غرق شدند و با تلاش های مستمر جسد یک نفر روز گذشته پیدا شد.

شهرام ابراهیمی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور داشته و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استان انجام شد تا در زمینه جست‌جوی این افراد اقدام شود.

وی بیان کرد: عملیات جست‌وجوی این افراد با حضور تیم‌های جست‌وجو و غواصان انجام شد و در نهایت جسد دو جوان دیگر نیز پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر مشکین‌شهر گفت: بی احتیاطی این جوانان عامل اصلی حادثه بوده که سبب شد این سه برادر اردبیلی در آب رودخانه قره‌سو غرق شوند.

 

 

پایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججین

انتهای پیام/ش

 


 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.