قیمت ارز و سکه ۹۸/۵/۰۷ / دلار ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان شد

هر دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و هر یورو ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

کد خبر : 102658
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 8:52

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، بازار آزاد ارز امروز بعد از گذراندن یک هفته پر تلاطم مجدد به مسیر کاهش نرخ بازگشته و از مرز ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان عقبگرد کرد.

به طوری که در این لحظه (ساعت ۱۱:۵۸ روز دوشنبه ۷ مرداد) قیمت هر دلار در بازار آزاد ۱۱ هزارو ۹۰۰ تومان و هر یورو  ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان داد و ستد شد.

 


رضا محمدیاری، یکی از صرافان فعال در بازار ارز در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه ، با اشاره به اینکه هم اکنون  بازار ارز آرامش نسبی دارد، گفت: با کاهش نرخ ارز بازار شاهد افزایش تعداد فروشندگان ارزهای خانگی می شود و این موضوع بیانگر این است که هنوز در منازل تعداد زیادی ارز ذخیره شده است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد فرهنگسازی های لازم تاثیر  گذار بوده است و تعداد کمی از افراد جامعه برای دلالی ارز و کسب سود بالا دلار می خرند.

هر قطعهسکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

روز گذشته سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با نرخ ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بفروش رسید که امروز با ریزش قیمت دلار، سکه هم با کاهش قیمت مواجه شده و به با کاهش ۷۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسید.

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.