تساوی نایب‌قهرمان جهان در خانه جمهوری آذربایجان/ صدرنشینی آلمان با برتری در خانه ایرلند شمالی

تیم ملی کرواسی در خانه جمهوری آذربایجان به تساوی رضایت داد.

کد خبر : 104976
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهریور 1398 - 5:24

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله انتخابی رقابت‌‌های یورو ۲۰۲۰، تیم ملی کرواسی در خانه جمهوری آذربایجان به تساوی یک – یک رضایت داد.

در این بازی، ابتدا لوکا مودریچ در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی کرواسی را پیش انداخت اما «خلیلزادا» در دقیقه ۷۲ گل تساوی میزبان را به ثمر رساند تا ۲ تیم به یک امتیاز رضایت دهند. با این نتیجه، کرواسی ۱۰ امتیازی بالاتر از مجارستان ۹ امتیازی و اسلواکی ۶ امتیازی در رده اول قرار دارد.

 

صدرنشینی آلمان با برتری در خانه ایرلند شمالی/ هلند و بلژیک به راحتی پیروز شدند

مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰‏ با برتری تیم‌های ملی آلمان و هلند ادامه یافت.

انتخابی یورو 2020| صدرنشینی آلمان با برتری در خانه ایرلند شمالی/ هلند و بلژیک به راحتی پیروز شدند

براساس این گزارش، در گروه سوم‏ مسابقات ‏‏آلمان با دو گل هالشتنبرگ در دقیقه ۴۸ و گنابری در دقیقه ۲+۹۰‏‏ با نتیجه ۲ بر صفر در خانه ایرلند شمالی به برتری دست یافت. در دیگر بازی این گروه‏ هلند در خانه استونی برتری ۴ بر صفر را از آن خود کرد. بابل در دقایق ۱۷ و ۴۸‏، دیپای در دقیقه ۷۶ و واینالدوم در دقیقه ۸۷ برای میهمان گل زدند. در جدول گروه سو‏م‏ آلمان و ایرلند شمالی ۱۲ امتیازی اول و دوم هستند و هلند ۹ امتیازی سوم است.

دوشنبه شب همچنین در گروه پنجم‏ مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۰ اسلواکی ۲ بر یک مجارستان را برد و در گروه  نهم‏ ‏ روسیه یک بر صفر قزاقستان را شکست داد. این نتایج در حالی رقم خورد که قبرس ۴ بر صفر در خانه سن‌مارینو به برتری رسید و بلژیک با چهار گل لوکاکو در دقیقه ۱۰‏، فرمالن در دقیقه ۲۴، آلدروایرلد در دقیقه ۳۲ و دی‌بروینه در دقیقه ۸۲ در خانه اسکاتلند پیروز شد و با ۱۸ امتیاز بالاتر از روسیه ۱۵ و قبرس ۹ امتیازی به صدرنشینی خود در گروه نهم رقابت‌ها ادامه داد.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.