تساوی منچستریونایتد در خانه ساوتهمپتون/منچسترسیتی به‌آسانی از سد بورنموث گذشت/ ونالدو باز هم گل زد

تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه رقیبش به تساوی رضایت داد و یوونتوس با گلزنی کریس رونالدو پیروز شد.

کد خبر : 90231
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 20:27

 

به گزارش پایگاه خبری ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، آخرین بازی شب دوم هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی ۲ بر ۲ تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه ساوتهمپتون به پایان رسید.

در این بازی جذاب ورزشگاه «سنت مری»، میزبان توسط آرمسترانگ در دقیقه ۱۳ و سدریک در دقیقه ۲۰ به ۲ گل زودهنگام رسید اما منچستریونایتد بنا بر عادت اخیرش به بازی برگشت و توسط لوکاکو در دقیقه ۳۳ و هررا در دقیقه ۳۹ بازی را به تساوی کشاند.

در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس و در دومین شب از این هفته، امشب (شنبه) ۵ بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه ۳ بر یک میهمان سرسخت خود بورنموث را شکست داد. برناردو سیلوا در دقیقه ۱۶ شاگردان پپ گواردیولا را پیش انداخت. کالوم ویلسون در دقیقه ۴۴ کار را برای بورنموث به تساوی کشاند اما گل دقیقه ۵۷ رحیم استرلینگ دوباره من‌سیتی را پیش انداخت و در نهایت گلزنی ایلکای گوندوگان در دقیقه ۸۰ خیال ‌من‌سیتی را از بابت کسب ۳ امتیاز این بازی آسوده کرد.

فوتبال جهان| منچسترسیتی به آسانی از سد بورنموث گذشت/ برایتون بدون جهانبخش پیروز شد

تیم فوتبال منچسترسیتی با این نتیجه ۳۸امتیازی شد و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را موقتاً به ۵ امتیاز افزایش داد.

امشب همچنین تیم فوتبال برایتون بدون بازیکن ایرانی‌ مصدوم خود علیرضا جهانبخش میزبان خود هادرزفیلد را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. هادرزفیلد در دقیقه ۳۲ این بازی با اخراج بازیکنش ۱۰نفره شد.

نتایج سایر بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس به‌شرح زیر است:

کریستال پالاس ۲ ــ برنلی صفر
لسترسیتی ۲ ــ واتفورد صفر
نیوکاسل صفر ــ وستهام ۳

رونالدو باز هم گل زد، یوونتوس باز هم پیروز شد

تیم فوتبال یوونتوس در ادامه پیروزی‌های متوالی‌اش، بازی هفته چهاردهم رقابت‌های سری A را با برتری ۳ بر صفر در خانه فیورنتینا به پایان رساند.

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تیم درست مانند چند هفته اخیر این بار در دقیقه ۷۹ گل سوم یوونتوس را  از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بر گل‌های بنتانکور در دقیقه ۳۱ و کیلینی در دقیقه ۷۰ بیفزاید و یووه را صاحب سیزدهمین پیروزی‌اش کند.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.