ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در محور کندوان و هراز/ محور کندوان دوطرفه شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده سه‌راه سنگ‌چال تا گزنک، لاسم و تونل تکاور محور هراز از مسیر جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است.

کد خبر : 74002
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 20:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، محسن هاشمی در ساری درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده سه‌راه سنگ‌چال تا گزنک، لاسم و تونل تکاور محور هراز از مسیر جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به تردد پرحجم خودروها در محور کندوان، اضافه کرد: محور کندوان از ساعت ۲۲ به‌دلیل روان بودن بار ترافیکی محدودیت یک‌طرفه شدن آن لغو شد.

خبرگزاری فارس: ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در محور کندوان و هراز/ محور کندوان دوطرفه شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به تردد سنگین خودروها در محدوده تونل شیرگاه، کارسالار و طالع رودبار محور سوادکوه، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

این مسؤول تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شوند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان مدیریت سفر است تا درگیر ترافیک نشوند.

وی با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محور کیاسر، گفت: در صورت بروز ترافیک محدودیت یک‌طرفه شدن خودروها در دستور کار قرار دارد.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.