برتری شهر خودرو مقابل پرسپولیس با هدایای کالدرون/ پیروزی تکراری تراکتور با یک گل ۳ امتیازی/ اولین پیروزی استقلال در لیگ بدون هواداران

دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس به برتری میزبان مشهدی انجامید تا ناکامی‌های کالدرون و سرخپوشان تهرانی کامل شود.

کد خبر : 106143
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 16:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس از ساعت  ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در حضور بیش از ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، سروش رفیعی (۷۳ – روح‌الله باقری)، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی (۸۳ – کارلوس آلبرتو رودریگرز)، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر (۱۰ – فرشاد فرجی)، یونس شاکری و علی نبی‌زاده.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری (۹۰ – مهدی عبدی)، سیامک نعمتی (۹۰ – حسین ماهینی)، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن (۷۹ – امید عالیشاه) ، مهدی ترابی و علی علیپور.

لیگ برتر فوتبال| برتری شهر خودرو مقابل پرسپولیس با هدایای کالدرون/ بدترین شروع برای مدافع عنوان قهرمانی

نیمه اول

دقیقه ۱۳: ارسال مواج ترابی از جناح چپ با ضربه روی پای بشار به سمت دروازه رحمتی همراه شد که توپ در میانه راه به بدن مدافع پدیده برخورد کرد و راهی به دروازه این تیم نیافت.

دقیقه ۱۴: رحمتی در حالی که قصد داشت پاس رو به عقب دفاع تیمش را دور کند ضربه‌اش به پای علیپور خورده و  توپ در حالتی کاملاً خطرناک به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۱۵: ضربه سر خطرناک شاکری می‌رفت در گوشه دروازه پرسپولیس جای بگیرد، اما بیرانوند توپ را با کمک تیر دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۲: فرشاد فرجی دقایقی بعد از ورودش به میدان به خاطر خطای شدید روی ترابی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۵: علیپور با یک شوت فنی از پشت محوطه جریمه دروازه رحمتی را به طور جدی تهدید  کرد.

دقیقه ۲۸: پرسپولیس این بار از جناح چپ حمله‌ای را توسط نادری روی دروازه شهر خودرو تدارک دید، اما پاس بی‌دقت او در محوطه جریمه صدای پرسپولیسی‌ها را درآورد.

دقیقه ۳۲: شوت محکم سعید صادقی از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه ۳۷: داور این بار به سیامک نعمتی  به خاطر خطا روی قاسمی‌نژاد کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۳۹: شاکری باز هم می‌توانست روی ضربه سر دروازه بیرانوند را باز کند، اما عکس‌العمل خوب این دروازه‌بان، دروازه پرسپولیس را نجات داد.

دقیقه ۴۳: ترابی قدر پاس خوب علیپور را ندانست و ضربه‌اش را از زاویه بسته دروازه سیدمهدی رحمتی از گوشه محوطه جریمه به اوت زد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: پاس در عمق ترابی از جناح راست در محوطه جریمه شهر خودرو به نعمتی رسید، اما ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه ۵۷: ضربه ایستگاهی انصاری از فاصله تقریباً ۲۵ متری از روی دروازه رحمتی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۸: ارسال اکبر صادقی از جناح چپ پرسپولیس می‌رفت با ضربه سر شاکری به گل تبدیل شود که این بازیکن سایه توپ را زد.

دقیقه ۶۱: بیرانوند شوت رفیعی را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۶۲: علیپور در حالی که می‌توانست با یک پاس خوب همبازیانش را در موقعیت گل قرار دهد با یک شوت محکم ضربه‌اش را از پشت محوطه جریمه به اوت زد.

دقیقه ۶۶: پرسپولیس در کناره محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که ترابی این ضربه را یک ضرب در حالت خطرناک به اوت زد.

دقیقه ۶۸: داور به اکبر صادقی کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۷۵: باقری با یک پاس در عمق سعید صادقی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما این بازیکن ترجیح داد به کناره‌ها رفته و توپ را ارسال کند تا یک موقعیت خوب برای تیم میزبان به هدر برود.

دقیقه ۷۶: بشار رسن در گوشه محوطه جریمه شهر خودرو صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه‌اش توسط رحمتی مهار شد.

دقیقه ۷۸: امین قاسمی‌نژاد هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۱: شوت فنی ترابی از فاصله ۲۰ متری از کنار دروازه رحمتی به اوت رفت.

دقیقه ۲+۹۰: فرشاد فرجی روی کرنر ارسالی از جناح راست پرسپولیس در میان غفلت مدافعان این تیم با ضربه‌ای سر دروازه تیم میهمان را گشود.

گابریل کالدرون که با تعویض‌های عجیب در دیدار مقابل سپاهان زمینه‌ساز شکست تیمش شده بود، این بار هم با دو تعویض همزمان در دقایق آخر به تیم شهر خودرو این باور را داد که  در دقایق پایانی روی دروازه تیم میهمان خیمه بزند و به گل برسد.

پیروزی‌ خارجی سپاهان در دربی اصفهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۰۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال| پیروزی‌ خارجی سپاهان در دربی اصفهان

گل‌‌های این دیدار را جرج ولسیانی و کی‌روش استنلی دو بازیکن خارجی سپاهان وارد دروازه ذوبی‌ها کردند.

قضاوت این دیدار برعهده موعود بنیادی‌فر بود که به کی‌روش استنلی, مهدی کیانی, مرتضی منصوری و سجاد شهباز‌زاده از سپاهان و قاسم حدادی‌فر از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

 

اولین پیروزی استقلال در لیگ بدون هواداران

دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. برای استقلال میلیچ (۶) و مهدی قائدی (۴۹) گلزنی کردند و تک گل تیم گل‌گهر را بهنام برزای (۱۱) وارد دروازه میزبان کرد.

این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، هروی میلیچ (۴۶ – میلاد زکی‌پور)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی (۷۹ – سجاد آقایی)، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی (۴۶ – مرتضی تبریزی) و آرش رضاوند.

ترکیب گل‌گهر: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، محسن طرحانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری (۸۱ – مهدی زبیدی)، بهنام برزای، مهرداد بایرامی (۸۷ – مهرداد عبدی)، علی قربانخانی، پیمان نامور (۶۴ – محمد زینالی)، سجاد آشوری و امین پورعلی.

داور: حسن اکرمی

نیمه اول
دقیقه ۳:
 کرنر ارسالی روی دروازه گل‌گهر با ضربه محمد دانشگر به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را روزبه چشمی به اوت زد.

دقیقه ۶: حمله استقلالی‌ها از سمت راست و ارسال بلند وریا غفوری که به سمت چپ محوطه جریمه آمد، با ضربه سر ضرب میلیچ تبدیل به گل آبی‌پوشان شد.

دقیقه ۱۰: علی کریمی در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ بود که برزای از پشت سر توپ او را زد و پس از برخورد دو بازیکن به یکدیگر، داور مسابقه برای گل‌گهر پنالتی اعلام کرد.

دقیقه ۱۱: بهنام برزای پشت ضربه پنالتی ایستاد که سیدحسین حسینی پنالتی را مهار کرد، اما در برگشت برزای موفق شد توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۲۷: فرار تند و تیز مهرداد بایرامی روی ضدحمله در حال تبدیل شدن به خطری جدی روی دروازه استقلال بود، اما تعادل این بازیکن پس از برخورد با مسعود ریگی از دست رفت و به زمین خورد. داور مسابقه ابتدا اعلام خطا کرده بود، اما پس از مشورت با کمک داور، تصمیم خود را عوض کرد.

دقیقه ۳۶: مهدی قائدی پس از ورود به محوطه جریمه موقعیت خوبی برای گلزنی و حتی گل‌سازی داشت، اما ترجیح داد به جای پاس دادن خودش به سمت دروازه ضربه بزند که شوت او را فراهانی دفع کرد.

دقیقه ۳۶: علی کریمی در محوطه جریمه استقلال موقعیت شوتزنی داشت که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۲: میلاد فراهانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۸:
 مهرداد بایرامی در موقعیت تک به تک با حسینی، با ضربه‌ای چیپ توپ را از بالای سر او عبور داد و سپس از زاویه‌ای بسته قصد داشت گل دوم گل‌گهر را به ثمر برساند که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۹: توپ ارسالی از سمت چپ به روی دروازه گل‌گهر با اشتباه فراهانی مواجه شد که درگیری مرتضی تبریزی با مدافعان گل‌گهر و فراهانی، باعث سرگردانی توپ روی خط دروازه شد تا مهدی قائدی توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۵۱: فرشید اسماعیلی ضربه‌ای را روانه دروازه گل‌گهر کرد که مدافعان این تیم توپ را از روی خط دروازه برگرداندند.

دقیقه ۵۴: موقعیتی دیگر نصیب اسماعیلی شد که این بار فراهانی موفق به مهار ضربه او شد.

دقیقه ۶۰: علی کریمی با پاسی وریا غفوری را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما غفوری نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

دقیقه ۷۲: آرش رضاوند با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۸۱: گل‌گهر صاحب یک ضربه ایستگاهی در زمین استقلال شد که ارسال به داخل محوطه جریمه می‌توانست موقعیت مناسبی برای گلزنی ایجاد کند، اما بازیکن گل‌گهر در لحظه آخر نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند.

دقیقه ۸۹: محمد دانشگر به دلیل خطایی که روی بهنام برزای انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳+۹۰: بگوویچ به دلیل اعتراض از داور کارت زرد گرفت.

به گزارش تسنیم، این نخستین پیروزی استقلال در لیگ برتر نوزدهم بود و آبی‌پوشان پایتخت پس از شش هفته موفق شدند به پیروزی برسند. استقلال با این پیروزی ۶ امتیازی شد و تیم گل‌گهر نیز ۳ امتیازی باقی ماند.

 

پیروزی تکراری تراکتور با یک گل ۳ امتیازی

در آخرین دیدار از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) تیم تراکتور تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان پارس جنوبی جم بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا همانند ۴ پیروزی قبلی خود با یک گل حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

تراکتور در نیمه نخست و توسط احسان حاج‌صفی در دقیقه ۲۵ به گل رسید و موفق شد با حفظ تک گل خود تا پایان بازی، سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته‌هایش اضافه کند. در این دیدار احسان حاج‌صفی از تراکتور و کاخابر کاکاشویلی از پارس جنوبی با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم تراکتور با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در رتبه دوم جدول ایستاد.

حاج‌صفی پیش از این هم در بازی خانگی هفته دوم تیمش مقابل پرسپولیس، با تک گل خود پیروزی تراکتور را رقم زده بود.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.