هفته دهم لیگ برتر / استقلال برد/ هت‌تریک تراکتور در باخت!

تیم فوتبال سپاهان با برد مقابل تراکتور به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

کد خبر : 107762
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 14:04

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری فارس، از سری رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و تراکتور از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کردند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

این بازی در نهایت با ۲ گل سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی به سود سپاهان به پایان رسید. با این برد تیم سپاهان ۲۲ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. تراکتور هم با همان ۱۷ امتیازی که تا پیش از این بازی داشت به رده چهارم جدول سقوط کرد.

در ادامه هفته دهم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت آبادان رفت که  بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.استقلال  بازی سراسر هجومی و زیبایی را ارایه کرد و صنعت نفت هم حرفی برای گفتن نداشت. این در حالی است که صنعت نفت در ۹ مسابقه گذشته اش فقط ۴ گل خورده بود!

این پنجمین برد متوالی استقلال در لیگ برتر است و آبی پوشان با این پیروزی ۱۸ امتیازی شدند و به رده سوم جدول لیگ صعود کردند و در فاصله یک امتیازی پرسپولیس و ۳ امتیازی سپاهان صدرنشین قرار گرفتند. استقلال ایتالیایی زیبا، هجومی و تماشاگر پسند بازی می کند. استراماچونی قبل از مسابقه گفته بود این مسابقه تست بلوغ استقلال خواهد بود و آبی پوشان  از این تست بلوغ سربلند بیرون آمدند و تبدیل به تیمی ۵ ستاره شدند. صنعت نفت هم در این مسابقه تسلیم محض استقلال شد.

اکنون لیگ برتر با حضور مربی با دانشی مثل استراماچونی تفکر فوتبالی خود را به فوتبال ایران وارد کرد و لیگ برتر به این مربی امروز ادای احترام می کند.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.