رونمایی از خودروی برقی جدید پورشه

پورشه از خودروی برقی جدیدی به نام تایکان ۴ اس رونمایی کرده که یک خودروی ورزشی است و در دو مدل با دو نوع باتری عرضه می شود.

کد خبر : 106708
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 - 7:32

پایگاه خبر ججین

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری  مهر، پورشه در شهریور ماه دو مدل خودروی برقی به نام های تایکان توربو اس و تایکان توربو به قیمت های ۱۸۵ هزار دلار و ۱۵۰۹۰۰ دلار عرضه کرده بود و حالا یک خودروی برقی اسپورت به نام تایکان ۴ اس را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

پورشه برای تولید خودروهای برقی یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و خودروی جدید برقی این شرکت به انتخاب مشتری دارای باتری ۳۹۰ کیلوواتی یا ۴۲۰ کیلوواتی خواهد بود. قیمت این دو مدل خودرو به ترتیب ۱۰۳۸۰۰ و ۱۱۰۳۸۰ دلار اعلام شده است.

پایگاه خبر ججین

از جمله دیگر ویژگی های این خودروی برقی می توان به موتوری با قدرت ۴۲۹ اسب بخار و گشتاور ۶۳۹ نیوتون بر متر اشاره کرد. شتاب صفر تا صد این خودرو مانند دیگر خودروهای تولیدی پورشه مناسب بوده و به ۳.۸ ثانیه می رسد. حداکثر سرعت این خودروی برقی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.

سرعت شارژ بالا یکی دیگر از مزایای این خودرو است که در آزمایش های انجام شده شارز تقریبا ۸۰ درصد از ظرفیت باتری این خودرو در عرض تنها ۲۲ دقیقه صورت گرفته است.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.