دهمین آلبوم محسن چاوشی منتشر می‌شود

دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی پنجم آذرماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

کد خبر : 107783
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 7:51

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری ایسنا، آلبوم «بی‌نام» که پیش‌تر قرار بود با عنوان «قمار باز» با صدای محسن چاوشی روانه بازار موسیقی کشور شود، با ۱۱ قطعه و اشعاری از مولانا و سعدی تهیه و تولید شده است و در این بین از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به صورت ترکیبی و در تجربه‌ای جدید استفاده شده است.
موسیقی این آلبوم را به صورت کامل محسن چاوشی بر عهده داسته است و محمد جاسمی نیز به عنوان همخوان و خواننده مهمان دراین اثر حضور دارد. قطعه «قمارباز» با همین نام در لیست قطعات آلبوم هست.
انتشار و لو رفتن دموهایی چند ثانیه از چند قطعه این آلبوم از جمله قطعات: باز آمدم، قوم به حج رفته و بحر تفکر در روزها و هفته های گذشته در فضای مجازی باعث شد، چاوشی تنظیم‌هایی جدید و مدرن را روی این قطعات امتحان کند.

هادی حسینی تهیه کننده دهمین آلبوم محسن چاوشی است و این اثر در تاریخ ۵ آذر روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
گفتنی‌ است محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های: یه شاخه نیلوفر، ژاکت، حریص، سنتوری، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام، پاروی بی‌قایق و امیر بی‌گزند را به صورت مستقل منتشر کرده است و در آلبوم‌های گروهی چون: خاص، من و ما، دلصدا، هشت و سلام آقا نیز حضور داشته است. خواندن تیتراژ فیلم سینمایی سنتوری و اجرای چند قطعه برای سریال «شهرزاد» از دیگر آثار محسن چاوشی در همه سال‌های فعالیت‌اش در حوزه موسیقی است.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.