بازداشت ۲ تیم عملیات تروریستی

وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری کامل نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام گذاشتند.

کد خبر : 106668
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 9:53

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، سید‌محمود علوی در حاشیه بازدید از مرز چذابه درباره ‌اقدامات امنیتی صورت گرفته در ایام اربعین اظهار داشت: برای خدمت به زائران همه دستگاه‌ها و مسئولان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

وی افزود: در عرصه امنیت نیز همه نیروهایی که وظیفه تأمین امنیت را بر‌عهده‌ دارند با مدیریت شورای امنیت کشور بر روی این موضوع کار کردند.

وزیر اطلاعات بابیان اینکه همیشه در چنین ایامی اقدامات ضد‌امنیتی علیه کشور وجود داشته است، ادامه داد: در ایام اربعین تاکنون ۲ مورد بمب‌گذاری در خوزستان و در مسیر کاروان‌ها وجود داشته که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای اربعین خنثی شدند.

علوی از کشف و ضبط ۵۰ قبضه سلاح جنگی در ایام اربعین خبر داد و گفت: اقدامات امنیتی انجام‌شده نقشه‌های شوم ناقضان امنیت را ناکام گذاشته که همه این‌ها به برکت توجه حضرت اباعبدالله الحسین است.

وی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان با تمام توان خود قصد آسیب زدن به امنیت جمهوری اسلامی ایران را دارند اما همچنان با هوشیاری نیروهای امنیتی ایران این امنیت برقرار است.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.