سه ماه پس از وقوع یک قتل در تهران و در حالی که متهم در زندان به سر میبرد دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و از بازپرس پرونده خواست تا اجازه دهد وی با این متهم ازدواج کند.این دختر جوان مدعی شد از مدتها قبل دلباخته این پسر بوده و حتی ارتکاب این قتل و به زندان افتادن وی نیز از علاقهاش کم نکرده است.
به گزارش پایگاه خبری “ججین“ به نقل از خبرگزاری تسنیم، ساعت 23:23 دوشنبه (26 شهریور جاری) مأموران کلانتری 179 خلیج فارس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند دختر 36سالهای در اتاق پذیرایی یک خانه دوطبقه قدیمی در محدوده استحفاظی این کلانتری بهقتل رسیده است. دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس
