ساخت وساز در تهران برای یک ماه ممنوع شد

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: انجام هرگونه فعالیت ساختمانی در سطح شهر به منظور تامین آسایش شهروندان و پیشگیری از تخلفات احتمالی، از فردا(25 اسفند) تا 25 فروردین 97 ممنوع است.