اعتبار گذرنامه‌ها به ۱۰ سال افزایش می‌یابد

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیات وزیران برای کاهش هزینه‌های سفر خارج از کشور مدت اعتبار گذرنامه از پنج سال به ۱۰ سال افزایش می‌یابد.

کد خبر : 882182
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 10:26

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران در این باره گفت: بخش زیادی از کالاهایی که در انبارها ذخیره می شود، مصرف دامی دارد و تمامی این کالاهای وارداتی از سوی سازمان استاندارد و سازمان دامپزشکی ارزیابی و آزمایش می شود و همچنین در انبارها مستمرا مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طبیعی است که در حجم گسترده برخی آفت ها وجود داشته باشد اما این آفت ها ارزیابی و سم زدایی می شود، اظهار داشت: اما در خصوص موضوعات مختلف اجازه دهیم نهادهای تخصصی و کارشناسی نظر بدهند، ذهن مردم را مشوش نکنیم.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود درباره افزایش شمار سینماهای ایران گفت: تعداد سینماهای موجود در کشور که در ابتدای دولت ۵۰۰ سینما بود ۲ سال گذشته به ۷۰۰ سینما رسید که این نشان دهنده افزایش بیش از ۳۰ درصدی تعداد سینماها است

بهادری جهرمی اظهار داشت که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیات وزیران برای کاهش هزینه های سفر خارج از کشور مدت اعتبار گذرنامه از مدت ۵ سال به مدت ۱۰ سال افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای استان سیستان و بلوچستان استاندار ویژه انتخاب کرده است و برای اولین بار هیات وزیران اختیارات ویژه به استاندار این استان برای پیگیری سریع تر نیازهای منطقه اعطا کرد تا پیشبرد امور مردم با سرعت بیشتر پیش رود.


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.