برانکو: مگر «کی روش» بازی‌های لیگ برتر را می‌بیند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در واکنش به سخنان «کارلوس کی روش» مبنی بر ناآماده بودن بازیکنان لیگ برتری حاضر در تیم ملی گفت: سرمربی پرتغالی تیم ایران از کجا به این نتیجه رسیده است؛ مگر او بازی‌های لیگ برتر را می‌بیند.

کد خبر : 69647
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1397 - 12:18

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، «برانکو ایوانکوویچ» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و آرزوی سلامتی برای مردم ایران، تصریح کرد: اگر ایشان (کی روش) ادعا می کنند بازیکنان لیگ برتر خوب نیستند، حتما علی دایی هم مربی خوبی نیست و اگر اینگونه باشد حتما جوانان ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده اند هم آماده نیستند.
وی در ادامه در خصوص اینکه تیمش در سال ۹۷ چقدر به قهرمانی در آسیا امیدوار است، گفت: تمرکز ما اکنون به بازی فردا پنجشنبه مقابل سایپا معطوف است. البته اهداف ما پایانی ندارد و می خواهیم قوی تر، سریعتر و بهتر شویم که رسیدن به این اهداف کار آسانی نیست.
برانکو ادامه داد: این در حالی است که امکان جذب بازیکن نداریم و نفرات مهمی چون «مهدی طارمی» و «سروش رفیعی» را از ابتدای فصل از دست دادیم. به رغم همه این مشکلات در سال جدید قوی تر ظاهر خواهیم شد.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از ملی پوشانش در بازی فردا استفاده می کند یا خیر؟ پاسخ داد: وقتی این نفرات امروز به تهران باز می گردند، چگونه می خواهم از آنان استفاده کنم. همچنین کمال کامیابی نیا و محمد انصاری مصدوم هستند و در بازی فردا حضور نخواهند داشت.
برانکو با اشاره به اینکه سایر نفراتش با انگیزه و در شرایط ایده آلی قرار دارند، گفت: اختلاف ۱۵ امتیاز از تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر، گواه این ادعا است. این اختلاف اتفاقی نیست و با تلاش و کار گروهی صاحب چنین موفقیتی شده ایم.
وی در خصوص جشن قهرمانی تیمش نیز عنوان کرد: انتظار دارم، فردا قهرمان شویم.
برانکو در خصوص اینکه هجمه این روزها علیه «کی روش» در زمان حضور وی در تیم ملی نیز وجود داشته است یا نه؟ پاسخ داد: لازم است به فدراسیون فعلی تبریک بگویم، زیرا هیچگاه فدراسیون چنین امکاناتی برای تیم ملی و سرمربی آن فراهم نکرده بود.
وی در خصوص سفر سرپرست باشگاه پرسپولیس به سوئیس، گفت: به خاطر بحث ممنوعیت باشگاه از نقل و انتقالات، دادگاهی تشکیل شده که ایشان برای ارائه توضیحات و دفاع از حق پرسپولیس به این کشور سفر کرده است.
در ادامه این نشست «پندار خمارلو» مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس نیز در خصوص جشن قهرمانی این تیم توضیحاتی ارائه داد و گفت: چند تیم برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه و تعدادی در راستای رهایی از سقوط تلاش می کنند. برای اینکه در حق تیمی اجحاف نشود، تلاش می کنیم در هفته پایانی لیگ و پس از دیدار با سپید رود رشت در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی برگزار کنیم. البته ممکن است سازمان لیگ تصیماتی بگیرد که تابع آن خواهیم بود.
دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.
هم اکنون پرسپولیس با ۵۷ امتیاز صدرنشین است و برای تکرار قهرمانی تنها یه یک امتیاز نیاز دارد و سایپا ۴۱ امتیازی است.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.