حضور پرشور مردم در راهپیمایی پاسخی به تهدیدات خارجی بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنم و امسال انسجام و حضور پرشورتری را شاهد هستیم.

کد خبر : 62102
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 11:50

 

ناطق نوری

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، علی اکبر ناطق نوری ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای آمریکا و اسرائیل گفت: تهدید امریکا تهدید تازه ای نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب، امریکایی ها ما را تهدید کردند؛ با هلیکوپترها، هواپیماها، با حرکتشان در طبس آمدند و خداوند عنایت کرد و مفتضحانه شکست خوردند. جنگ را به ما تحمیل کردند، در این حال ملت ما هوشیار بودند. تازه به پیروزی رسیده بودیم، ولی همین مردم  در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان داده نشود، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به توطئه های اسرائیل عیله ملت ایران گفت:  دیروز هواپیمای اف ۱۶ رژیم صهیونیستی توسط سوری ها ساقط شد و با سقوط یک هواپیما به هم ریختند.

ناطق نوری با بیان اینکه تهدیدات ملت ما را بیشتر منسجم می کنند  گفت: تهدیدات خارجی موجب انسجام بیشتر ملت ایران می شود . من هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنم، امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را شاهد بودیم.  حضوری توام با شعور و پر نشاط. این حضور پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم مسئولان قوای سه گانه منسجم تر و متحدتر با هم و با همدلی شان مشکلات مردم را حل کنند؛  مردم ما از تهدیدات بیرونی نگران نیستند، آن چیزی که مردم ما را نگران می کند، تبعیض ها، قانون شکنی ها و بی قانونی ها است.حرفهایی که گاهی مسئولان نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کند،  ملت ما همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.