امدادرسانی به مسافران در ۴ محور مواصلاتی استان تهران

تهران- معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران از امدادرسانی به خودروها در محورهای هراز، آزادراه تهران-قم، تهران- ساوه و تهران-کرج خبر داد و گفت:امدادگران در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

کد خبر : 59313
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 20:38

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، ابراهیم تاجیک نوری اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت تردد در آزادراه تهران- کرج مناسب نیست و در برخی از مناطق این محور خودروها در مسیر مانده و یا با کندی حرکت می کنند و ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در گردنه «نعلبندان» آزادراه تهران- قم نیز اخبار گرفتار شدن خودروها به تهران اعلام شد و تیم های امدادی جاده ای و گروه های پشتیبان برای امدادرسانی با اعزام ۲ تیم در حال امدادرسانی به مسافران هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران سپس به آزادراه تهران- ساوه اشاره کرد و گفت: در این محور نیز تیم های امدادی اعزام شده و عملیات امدادرسانی در حال انجام است.

پایگاه خبر ججین

تاجیک نوری سپس به بسته بودن محور هراز اشاره کرد و گفت: علی رغم بسته بودن این محور، تعدادی از هم وطنان در دماوند نیاز به امدادرسانی داشتند، که گروه های امدادی جمعیت هلال احمر استان تهران در منطقه حاضر و به امدادرسانی مشغول هستند.

وی از رانندگان خواست که خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کرده و نیز از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی برفی پرهیز کنند.

 

پایگاه خبر ججین

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.