کرمانشاه / گازرسانی به ۸۳ روستای استان در دولت دوازدهم

هم اکنون در استان کرمانشاه ۵۳۵ هزار مشترک در قالب ۲۷ شهر و ۹۱۷ روستا وجود دارد

کد خبر : 48329
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1396 - 11:22

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از در دست اجرا بودن گازرسانی به ۶۱۷ روستای استان خبر داد و گفت: مشکلی برای تامین گاز در فصل زمستان نداریم.
سیروس شهبازی در خصوص وضعیت گازرسانی در استان به ویژه روستاها، اظهار کرد: از ابتدای دولت دوازدهم تا کنون ۸۳ روستای استان کرمانشاه به شبکه گاز متصل شده است.
وی از پذیرش ۹ هزار مشترک، اجرای ۱۷۶ کیلومتر شبکه گاز و نصب ۴هزار و ۲۰۰ انشعاب گاز به عنوان دیگر اقدامات انجام شده در این مدت یاد کرد.
شهبازی تصریح کرد: هم اکنون در استان کرمانشاه ۵۳۵ هزار مشترک در قالب ۲۷ شهر و ۹۱۷ روستا وجود دارد که از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که شامل ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۵۴ درصد جمعیت روستایی استان می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گازرسانی به ۶۱۷ روستا در مراحل اجرا و پیمان سپاری است و گازرسانی به ۱۹۳ روستا نیز در دست مطالعه و بررسی است.
شهبازی ادامه داد: مطابق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۹۸ همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه گازرسانی متصل می‌شود که با این این اقدام ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.
وی با بیان اینکه روزانه ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های مختلف استان به مصرف می‌رسد، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه تقویت زیرساخت‌های گازرسانی در استان، هیچ مشکلی در تامین گاز مصرفی مردم در فصل زمستان وجود ندارد.

 

 

 

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.