رئیس‌جمهور در اجتماع مردم سیستان سخنرانی می کند

رئیس‌جمهور تا دقایقی دیگر در اجتماع پرشور مردم سیستان و بلوچستان در ورزشگاه «شهید حسینی طباطبائی» شهرستان زابل سخنرانی می‌کند.

کد خبر : 47253
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 7:51

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  به نقل از خبرگزاری مهر،دقایقی قبل حجت الاسلام حسن روحانی همراه با برخی از معاونین و وزیران خود در اولین سفر استانی خود در دولت دوازدهم وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مجلس، مدیران، سران طوایف و معتمدین منطقه سیستان قرار گرفت،

بنا بر این گزارش دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم منطقه سیستان در استادیوم ورزشی «شهید حسینی طباطبائی» شهرستان زابل، شرکت در جلسه توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان و افتتاح همزمان چندین پروژه به صورت ویدئوکنفرانس در نقاط مختلف استان در محل سالن همایش‌های هلال احمر و همچنین دیدار با دانشجویان در تالارحکیم ابوالقاسم فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان از جمله برنامه های سفر هئیت دولت با این استان است.

همچنین رئیس جمهور فردا جهت افتتاح فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به این شهرستان سفر می‌کند که این برنامه محوری با حضور وزرا و مقامات کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

گفتنی است شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور در نشست مطبوعاتی در چابهار، آخرین برنامه‌های سفر ۲ روزه حجت‌الاسلام روحانی به سیستان و بلوچستان است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.