آموزش و پرورش محدودیتی برای ثبت نام دانش آموزان پروانه‌ای ندارد

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی برای پذیرش دانش آموزان مبتلا به بیماری پروانه‌ای ندارد.

کد خبر : 42386
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 10:11

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، مرتضی نظری  با اشاره به اظهارات مسئول خانه بیماران پروانه‌ای (EB) درباره  تحصیل کودکان مبتلا به بیماری پروانه‌ای اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی برای پذیرش دانش آموزان مبتلا به بیماری پروانه‌ای ندارد.

وی افزود: به خانواده‌های این بیماران اعلام می‌کنیم نگرانی نسبت به ادامه تحصیل فرزندشان نداشته باشند. همچنین از آنجا که این بیماری چندان شناخته شده و شایع نیست ممکن است سایر دانش آموزان و خانواده‌ها ذهنیت اشتباهی درباره آن داشته باشند؛ ضمن آرزوی بهبودی برای این عزیزان، به همه خانواده‌ها اعلام می کنیم که این بیماری مسری نیست و جای نگرانی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش قویا خود را نسبت به حق تحصیل و پیگیری حقوق این بیماران برای ادامه تحصیل  متعهد می‌داند اظهار کرد: اولیاء می‌توانند در هر منطقه‌ای به مدارس مراجعه کنند و مانعی برای ثبت نام وجود ندارد. چنانچه هرگونه محدودیتی بوجود بیاید می‌توانند به ادارات مراجعه کرده و موضوع را مطرح کنند تا ما پیگیری کنیم. از مدیران آموزش و پرورش سطح کشور نیز می خواهیم نسبت به تحصیل این دانش آموزان مسئولانه ورود کنند.

نظری ادامه داد: آموزش و پرورش به رغم محدودیت‌هایی که دارد با تمام توان در کنار این دانش‌آموزان خواهد بود.

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.