مرتضی حیدری با «هشتگ» در تلویزیون

تهیه کننده هشتگ از اجرای این برنامه زنده توسط مرتضی حیدری خبرداد و افزود: هشتگ قرار است از اوایل آبان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته ای سه روز و حوالی ساعت ۲۰ به مدت نیم ساعت پخش شود.

کد خبر : 39147
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:42

 

 

هشتگ

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، تهیه کننده هشتگ از اجرای این برنامه زنده توسط مرتضی حیدری خبرداد و افزود: هشتگ قرار است از اوایل آبان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته ای سه روز و حوالی ساعت ۲۰ به مدت نیم ساعت پخش شود.

مسعود بانصیری در این باره گفت: البته حسن میثمی مجری دیگر این برنامه هست که در کنار مرتضی حیدری برنامه را هدایت خواهند کرد.

او در ادامه درباره محورها و آیتم های هشتگ گفت: هدف ما صرفا بررسی اخبار و اطلاعات ۲۴ ساعت گذشته در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است و قصد نداریم که در پایان هر برنامه، نتیجه گیری خودمان را به مخاطب القاء کنیم بلکه هدف برداشت مردم و مخاطبان از یک موضوع خاص مطروحه در برنامه خواهد بود.

این تهیه کننده تصریح کرد: ما خبرها و مطالبی را که در روز بیشتر در فضای مجازی دیده شده و در جامعه با واکنش مواجه شده است، در هر برنامه مرور می کنیم البته در هشتگ ارتباط تنگاتنگی هم با مردم خواهیم داشت و در هر برنامه، گزارش های مردمی هم درباره آیتم های مطرح شده در فضای مجازی، پخش می کنیم.

بانصیری یادآور شد: با توجه به کوتاه بوده زمان برنامه، موضوعات برنامه را بصورت زنده با مهمانان ازطریق ارتباط تصویری و ویدئویی طرح و از نظرهای کارشناسی آنها بهره می بریم. تهیه کننده برنامه هشتگ در پایان تصریح کرد: طراحی دکور این برنامه در حال اتمام است و تمام تلاشمان را می کنیم تا برنامه ای متفاوت تر با سایر برنامه ها تقدیم بینندگان شبکه یک سیما کنیم.

«هشتگ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود بانصیری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که به زودی روزهای زوج حوالی ساعت ۲۰ از این شبکه روی آنتن خواهد رفت.

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.