شکست یاران رونی در شب پیروزی تیم‌های لندنی

در شبی که هر سه تیم مدعی شهر لندن رقبای خود را شکست دادند، اورتون در خانه مغلوب شد.

کد خبر : 31794
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1396 - 17:49

 

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) ۵ دیدار برگزار شد که در آن تیم‌های آرسنال، تاتنهام و چلسی به پیروزی رسیدند.

 آرسنال در ورزشگاه امارات، با نتیجه ۳ بر صفر بر بورنموث غلبه کرد. دنی ولبک در دقایق ۶ و ۵۰ لاکازته در دقیقه ۲۷ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. آرسنال با این نتیجه ۶ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

تاتنهام، دیگر تیم لندنی هم در خانه اورتون با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد که گل‌های این مسابقه را هری کین دو بار در دقایق ۲۸ و ۴۶ و کریستین اریکسن در دقیقه ۴۲ زدند تا دومین شکست این فصل را به وین رونی و یارانش تحمیل کنند. تاتنهام با ۳ امتیاز این بازی ۷ امتیاز شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

چلسی نیز مانند دو همشهری خود، به پیروزی رسید و در یک بازی خارج از خانه برابر لسترسیتی این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. آلوارو موراتا در دقیقه ۴۱ و انگولو کانته در دقیقه ۵۰ برای چلسی و جیمی واردی در دقیقه ۶۲ از روی نقطه پنالتی برای لسترسیتی گلزنی کردند.

در دو بازی دیگر برایتون در خانه با نتیحه ۳ بر یک بر وست‌بروموویچ غلبه کرد و واتفورد در خانه ساوتهمپتون ۲ بر صفر پیروز شد.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۱ منچستریونایتد میهمان استوک‌سیتی است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی ۱۰ امتیازی صدرنشین است و دو تیم منچستریونایتد و چلسی هر دو با ۹ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم هستند.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.