توقف خانگی آرژانتین مقابل ونزوئلا ؛ توقف روند پیروزی های برزیل توسط فالکائو و یارانش

شاگردان خورخه سامپائولی، دقایقی پیش در بوینس آیرس، حریف ونزوئلا نشده و با تساوی ۱-۱ متوقف شدند.
رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیا از رسیدن برزیل به دهمین پیروزی پیاپی در مقدماتی جام جهانی جلوگیری کرد و با گلزنی اش، بازی را با تساوی ۱-۱ به پایان رساند.

کد خبر : 31126
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 5:58

به گزارش پایگاه خبری ججین ، تکلیف صعود برزیل به جام جهانی چند وقتی است که مشخص شده و نمایش های خوب شاگردان تیته همه را تحت تاثیر قرار داده است. برزیل با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر است و با اقتدار در جام جهانی شرکت کرده است.  سلسائو که در ۹ بازی اخیرش به پیروزی رسیده بود، به فکر رساندن این تعداد پیروزی به عدد ۱۰ بود ولی سد محکمی به نام کلمبیا باعث شد تا رکورد ادامه پیدا نکند و برزیل با تساوی زمین را ترک کند.

نیمه اول بازی نمایش خوبی از هر دو تیم مشاهده شد ولی هر دو طرف در گلزنی ضعیف ظاهر شدند و توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. با این حال برزیل نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و روی پاس نیمار، ویلیان با یک ضربه استثنایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و برزیل ابتدا از حریف خود پیش افتاد. با این حال کلمبیا که نمی‌خواست در این دیدار خانگی بازنده باشد، عقب ننشست و فشار را به حریف شروع کرد تا در دقیقه ۵۵، رادامل فالکائو با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند.

پایگاه خبر ججین

پس از گل، تغییراتی که پکرمن در ترکیب کلمبیا ایجاد کرد، جواب داد و آنها فشار خوبی روی دروازه برزیل ایجاد کردند ولی  موفق به گلزنی نشدند. برزیل نیز با وجود تغییرات نتوانست کاری پیش ببرد و با تساوی این دیدار را به پایان رساند تا به رکورد ۱۰ پیروزی پیاپی دست پیدا نکند.

بدین ترتیب، برزیل با ۳۷ امتیاز و ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدرنشین است و کلمبیا با ۲۶ امتیاز، در تعقیب اروگوئه ۲۷ امتیازی است و شانس خوبی برای دوم شدن در گروه دارد.

 آرژانتین از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و در نیمه اول تیم برتر زمین بود. آنها موقعیت های زیادی ایجاد کردند ولی راه به جایی نبردند تا در نیمه دوم از حریف عقب بیفتند. با این حال ۳ دقیقه بعد با گل به خودی فلتشر ، کار به تساوی کشیده شد و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

از ابتدای بازی، این شاگردان سامپائولی بودند که شروع بهتری داشتند و نمایش خوبی در زمین داشتند ولی به نظر طلسم آرژانتین ادامه دارد و در این نمایش خوب  با وجود حضور تمام ستاره ها، توپ ها به گل تبدیل نمی‌شود. مصدومیت دی ماریا از ناحیه همسترینگ در نیمه اول نیز شرایط را برای آنها دشوارتر و پیچیده تر کرد. تغییراتی که نسبت به دیدار اروگئه داده شده بود مثل حضور ماسکرانو، بانگا و … نیز مثمر ثمر نبود و اوضاع آرژانتین در نیمه اول، مثل بازی قبل با اروگوئه بود.

پایگاه خبر ججین

نیمه دوم اما شرایطی کاملا متفاوت داشت. ونزوئلا که قعرنشین جدول است، ناگهان حملات خود را شروع کرد و در دقیقه ۵۱ در میان شگفتی هواداران، از حریف عقب افتاد. با این حال طولی نکشید که با فشارهای فراوان، روی سانتر آکونا، جانشین دی ماریا، مدافعین ونزوئلا دچار اشتباه شدند و دروازه خودی را باز کردند.  پس از آن ایکاردی یک بار در موقعیت گل قرار داشت و برخوردی با مدافع ونزوئلا داشت ولی داور اعتقادی به خطا نداشت و ادامه بازی را اعلام کرد.

فشار آرژانتین در نهایت بی نتیجه ماند و آنها با تساوی ۱-۱ در خانه مقابل ونزوئلا متوقف شدند. بدین ترتیب  آلبی سلسته به رده پنجم جدول سقوط کرد و با ۲۴ امتیاز در این رده قرار گرفته است. هر چند فاصله آنها با تیم دوم ۳ امتیاز است ولی این فاصله در هر بازی در حال افزایش است و ممکن است آرژانتین در این ۲ بازی باقی مانده نتواند آن را جبران کند و در بهترین حالت راهی پلی آف شود.

 

جدول آمریکای جنوبی
تیم بازیها امتیاز
۱ برزیل ۱۶ ۳۷
۲ اروگوئه ۱۶ ۲۷
۳ کلمبیا ۱۶ ۲۶
۴ پرو ۱۶ ۲۴
۵ آرژانتین ۱۶ ۲۴
۶ شیلی ۱۶ ۲۳
۷ پاراگوئه ۱۶ ۲۱
۸ اکوادور ۱۶ ۲۰
۹ بولیوی ۱۶ ۱۳
۱۰ ونزوئلا ۱۶ ۸

 

 

 

 

 


 

https://telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.