باورنکردنی؛ صعود ایران به رتبه دوم رنکینگ جهانی (عکس)

تیم ملی فوتبال ساحلی ایرن موفق شد رتبه دوم رده بندی فیفا را به خود اختصاص دهد.

کد خبر : 30752
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1396 - 9:53

به گزارش پایگاه خبری ججین ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با صعود در ماه اخیر به رده دوم جایگاه بهترین تیم های فوتبال ساحلی جهان رسید.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، قهرمان آسیا در این رشته بعد از کسب نتایج خوب در ماه آگوست توانست در رده بندی بهترین تیم های جهان با چند پله صعود به جایگاه دوم برسد.

آخرین رنکینگ تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان (ماه آگوست ۲۰۱۷) دقایقی پیش اعلام شد و در پی آن ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان برای نخستین بار در تاریخ این رشته به رده دوم رنکینگ جهانی صعود کردند.

بر همین اساس تیم ملی های ملی فوتبال ساحلی برزیل با ۴۵۶۳ امتیاز، ایران با ۳۰۸۱ امتیاز، پرتغال با ۳۰۶۳ امتیاز، تاهیتی با ۲۶۳۱ امتیاز و روسیه با ۲۵۳۸ امتیاز در رده های اول تا پنجم رده بندی جهانی ایستادند.

این اولین بار است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانسته به این رده از جدول بهترین تیم های فوتبال ساحلی جهان صعد کند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رنکینگ بهترین تیم های جهان در حال حاضر تنها برزیل را بالاتر از خود دارد که با ۴۵۶۳ امتیاز در رده اول بهترین های فوتبال ساحلی حضور دارد. پرتغال ، تاهیتی و روسیه سه تیمی هستند که پایین تر از تیم ملی ایران و در رده های سوم تا پنجم حضور دارند.

photo_2017-09-04_14-05-38

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.