«دفترچه خاطرات جانی آتیش پاره» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «دفترچه خاطرات جانی آتیش پاره» در نشر هنوز برگزار می‌شود

کد خبر : 29405
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396 - 10:50

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از (ایبنا)، آیین رونمایی از کتاب «دفترچه خاطرات جانی آتیش پاره» عصر چهارشنبه (۸ شهریور ۱۳۹۶) در کتابفروشی هنوز برگزار می‌شود.

 

پایگاه خبر ججین

 

در این مراسم که با حضور جمعی از نوجوانان برگزار می‌شود، محیا کربلایی؛ مترجم کتاب، مهدی یزدانی‌خرم؛ نویسنده و نازنین عین‌الیقین؛ مشاور کودک و نوجوان حضور خواهند داشت.

کتاب «دفترچه خاطرات جانی آتیش‌پاره» با ترجمه محیا کربلایی از زبان ایتالیایی، از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق (کتاب‌های زرافه) منتشر شده است و شامل خاطرات پسربچه‌ای به نام «جانی ستوپانی» است که به دلیل رفتار و کارهای شیطنت‌آمیزش «جانی آتیش‌پاره» لقب گرفته است. جانی، پسربچه‌ای است که حتی کارهای او با نیت خیرخواهانه، تبدیل به دردسرهای بزرگ و عجیبی می‌شود و در سراسر کتاب، این دردسرهای متوالی روایت شده و مخاطب را به خنده‌ می‌اندازد.

«دفترچه خاطرات جانی آتیش‌پاره» رمان معروف ایتالیایی است که در یک مجله طی سال‌های ۱۹۰۷-۱۹۰۸ به‌صورت پاورقی به چاپ رسید و در سال ۱۹۱۲ برای نخستین بار در قالب کتاب منتشر شد. این اثر در دنیا با استقبال گسترده‌ مخاطبان کودک و نوجوان روبه‌رو بوده و بر مبنای آن چندین فیلم و سریال نیز ساخته شده است.

آیین رونمایی از کتاب «دفترچه خاطرات جانی آتیش پاره» ساعت ۱۷ تا ۱۹ چهارشنبه (۸ شهریور) در نشر هنوز واقع در خیابان کریمخان زند بین ماهشهر و ایرانشهر شماره ۱۳۴ طبقه دوم برگزار می‌شود.

 


 

https://telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.