همایش ترویج اخلاق ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: همایشی تحت عنوان اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش در روز چهارشنبه هشتم شهریورماه به صورت رایگان در اردبیل برگزار خواهد شد.

کد خبر : 29245
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396 - 6:32

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس ، محمدجواد بیدار در جلسه هماهنگی همایش راهبردهای اسلامی در ورزش، اظهار کرد: توجه به اخلاق در ورزش از جمله مهمترین دغدغه‌های فعالین در این حوزه بوده و برای تعالی ارزش‌های اخلاقی در جامعه باید تلاش کرد.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی و ورزشی همایشی تحت عنوان اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش در روز چهارشنبه هشتم شهریورماه به صورت رایگان برای علاقه‌مندان به حضور در چنین برنامه‌هایی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل و سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شده و از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه در مکان سالن اجتماعات مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری جهان پهلوان رضازاده برگزار خواهد شد.

بیدار با تشریح برنامه‌های آموزشی در این همایش، افزود: بازآموزی مربیان تأثیرگذار در ورزش و افزایش کارکردهای ارزشی و معنوی در جامعه از جمله اهداف مهم برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به ضرورت استمرار برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، ادامه داد: به دنبال عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برقراری محیطی معنوی همراه با خصایص جوانمردی و اخلاق‌مدارانه در ورزشگاه‌ها، برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی در استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.