۱۴۰۰ فروند هواپیمای مسافربری از هوای ایران ترانزیت می شوند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش گفت: آسمان ایران بهترین و امن ترین مسیر عبور هوایی در خاورمیانه است و ۵۰ میلیون مسافر خارجی از فراز ایران در سال ۹۵ گذشتند.

کد خبر : 28124
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1396 - 8:36

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تشکیل این قرارگاه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تهران هفته دولت را گرامی داشت و گفت: خدایا از تو می خواهیم طومار همه تکفیری ها را در هم پیچیده و دنیا را محل آرامش بنده های خوبت قرار دهی.

 

امیر اسماعیلی

 

وی با بیان اینکه دفاع هوایی کشور باید بومی و چابک باشد ادامه داد: امروزه عمده حملات و شروع تجاوزات از راه هوا بوده و قرارگاه پدافند هوایی با اختیار فرانیرویی در ۳هزار و ۷۰۰ نقطه اماکن صعب العبور مستقر گردید.

امیر اسماعیلی افزود: با عنایت به حضور نیروهای فرامنطقه ای و کشف و شناسایی خیل عظیم، قرارگاه پدافند هوایی با بهره گیری از ظرفیت نیروهای مسلح و ماموریت های دائم همیشگی با تدابیر رهبر عزیزمان تشکیل گردید که نقش موثری در تولید امنیت ملی ایفا می کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ۱۴۰۰ فروند هواپیمای مسافربری از هوای ایران ترانزیت می شوند، گفت: آسمان ایران بهترین و امن ترین مسیر عبور هوایی در خاورمیانه است و  ۵۰ میلیون مسافر خارجی از فراز ایران در سال ۹۵ گذشتند.

 

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.