ثبات قیمت پیاز در بازار پس از کاهش پنجاه درصدی/ سیر صعودی قیمت سیب زمینی در بازار

رییس اتحادیه میوه و تره بار گفت: سیب زمینی در بازار روند افزایشی داشته و همچنان بالا می رود اما پیاز پس از کاهش ثابت مانده است.

کد خبر : 28002
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 12:28

به گزارش پایگاه خبری ججین حسین مهاجران رییس اتحادیه میوه و تره بار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت انواع میوه در بازار اظهار کرد: قیمت انواع میوه از هفته گذشته تاکنون تغییر محسوسی نداشته است. در حال حاضر در بازار هرکیلو آلو از ۲۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰ تومان، زرد آلو از ۲۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ تومان، سیب گلاب از ۱۵۰۰ تومان تا ۴۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

وی افزود: انگور در بازار با انواع متنوع خود قیمت های متفاوتی دارد اما بیشترین میزان قیمت مربوط به انگور یاقوتی است که قیمت آن از ۲۰۰۰ تومان تا ۴۰۰۰ تومان برآورد شده و پس از آن انگور سیاه از ۲۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰ تومان در بازار موجود است.

مهاجران در رابطه با قیمت پیاز در بازار خاطر نشان کرد: قیمت پیاز در هفته گذشته ۵۰ درصد کاهش داشت و به قیمت ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان رسید. سیب زمینی هم که روند افزایشی داشته از ۷۰۰ تومان تا ۱۶۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

رییس اتحادیه میوه وتره بار در پایان تصریح کرد: هندوانه و خربزه نیز در بالاترین قیمت به ترتیب ۵۵۰ و ۱۳۰۰ تومان خرید و فروش می شود. خیار نیز از ۸۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان به بازار عرضه می شود.

 


https://telegram.me/jajinnews

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.