پاسخ رهبر انقلاب به نامه دانشآموزان دبیرستان شهید مطهری؛ خود را برای هرچه بهتر ساختن ایران آماده کنید
پیرو ارسال نامهای از دانشآموزان دبیرستان شهید مطهری به رهبر معظم انقلاب، ایشان به این نامه پاسخ دادهاند.
به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، ۱۱ آبان امسال (۱۴۰۱)، جمعی از دانشآموزان با آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیداری که اگرچه در اوج کرونا و برای رعایت پروتکلهای بهداشتی با توقف کوتاه مدت مواجه شد اما پیش از آن امر مرسوم هر ساله بود و پس از آن بحمدالله با فروکش کردن کرونا مجدداً از سر گرفته شده است.
فلسفهی این دیدار، تکریم دانشآموزان و سخن گفتن با نسلهای نوئی است که هم در ایجاد انقلاب اسلامی و هم در تثبیت و به پیش بردن آن بسیار اهمیت داشتهاند؛ زمان این دیدار هم مصادف با ۱۳ آبانی است که در سال ۱۳۵۷ تعدادی از دانشآموزان در اعتراض به رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.
امّا امسال و همزمان با این دیدار، جمعی از دانشآموزان دبیرستان دخترانه شهید مطهری که از حضور در این مراسم جا مانده بودند و نام آنان در فهرست دانشآموزان مدعو نبود، نامهای محبتآمیز به رهبر معظم انقلاب نوشته و در آن از حسرت عدم حضور در این دیدار گفته و از آیتالله خامنهای خواسته بودند که برایشان دعا کنند.
در بخشی از این نامه آمده است: “آقای ما! ما تا پای جان در راه ولایت و شمایی که دلیل نفسکشیدنهامان هستید، هستیم. و درس میخوانیم و تلاش میکنیم تا این کشور که تمام وجودمان است همچنان قوی و پایدار بماند”.
پیرو ارسال این نامه به دفتر رهبر معظم انقلاب، ایشان به این نامه پاسخ دادهاند و این پاسخ به دانشآموزان این دبیرستان منتقل شده است. متن پاسخ امام خامنهای به این نامه محبتآمیز دانشآموزان دبیرستان دخترانه شهید مطهری اینچنین است:
“بسم الله الرحمن الرحیم؛ فرزندان عزیزم، توفیق الهی یارتان باد. روحیهی امید و تلاش و پیشرفت را همواره در خود افزایش دهید. آینده کشور از آن شما است؛ خود را برای هرچه بهتر ساختن و آراستن آن آماده کنید. شما را دعا میکنم. موفق باشید انشاءالله”.
برچسب ها :ججین ، دانش آموزان ، رهبر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰