استاندار همدان: یک هزار و ۲۶۴ طرح سال گذشته بهره برداری شد

استاندار همدان گفت: با تلاش دولتمردان یک هزار و ۲۶۴ طرح سرمایه گذاری شده در این استان سال ۹۵ بهره برداری شد.

کد خبر : 20573
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 5:40

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری ججین  محمدناصر نیکبخت روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهره برداری از این تعداد طرح حدود چهار هزار و ۵۴۷ فرصت شغلی در این استان ایجاد کرده است.
وی اظهار کرد: در این راستا ۴۹۵ طرح کشاورزی و ۴۹ طرح بخش صنعت با حمایت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان بهره برداری شد.
استاندار همدان گفت: برای بهره برداری از طرح های حوزه کشاورزی ۳۴۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده و میزان آورده متقاضی ۱۴۸ میلیارد ریال بوده که در نهایت برای ۶۱۰ تن اشتغال ایجاد کرده است.
نیکبخت اضافه کرد: ۴۹ طرح حوزه صنعت و معدن با حمایت ستاد تسهیل سال گذشته بهره برداری شد که برای ۵۵۹ جویای کار فرصت شغلی ایجاد کرد.
وی گفت: ۷۱۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال خارج از حمایت ستاد تسهیل، در این استان بهره برداری شده است.
استاندار همدان افزود: این طرح ها شامل ۷۳ واحد صنعتی و معدنی و ۶۵۵ واحد کشاورزی است که در مجموع برای یک هزار و ۱۶۹ تن شغل ایجاد کرده است.
نیکبخت افزود: برای بهره برداری از این طرح ها ۵۰۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده و میزان آورده سرمایه گذاران ۷۲۹ میلیارد ریال بوده است.

 

https://telegram.me/jajinnews

 

بیشتربخوانید

 

چرا منقطه آزاد اردبیل توجیه دارد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.