نیروی دریایی سپاه: آمریکاییها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد
فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد: آمریکاییها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
کد خبر : 1879232
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژوئن 2026 - 9:35
به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضای مجازی اعلام کرد:
«شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند، اما شلیکهای ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند.
حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست، جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»

برچسب ها :آمریکا ، ججین ، نقض آتشبس ، نیروی دریایی سپاه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0