نقره کاراته وان اسپانیا برای عسگری / حذف گنج‌زاده با شکست مقابل حریف لهستانی

بهمن عسگری در فینال رقابت‌های کاراته وان اسپانیا مغلوب حریف فرانسوی شد و مدال نقره را کسب کرد.

کد خبر : 17077
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 17:13

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، بهمن عسگری امروز یکشنبه که با شکست حریفان خود راهی فینال شده بود، برابر لوگان کاستا فرانسوی ۸ بر ۷ نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا را کسب کرد.

نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم مردان برای رسیدن به فینال، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف استفان کاروانیسکی از انگلستان رفت و با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت . او در ادامه رقابت‌ها  ۵ بر صفر جردن ماهر از استرالیا  را شکست داد. عسگری در دیدار سوم خود نیز  لورنزو پیترومارچی از ایتالیا را ۹ بر صفر از پیش رو برداشت.

عسگری در دیدار چهارم خود نیز نیکلاس کوزماس از یونان را ۹ بر صفر مغلوب کرد و در نیمه نهایی با شکست ۴ بر صفر جو کلاوی انگلیسی راهی دیدار پایانی شده بود.

Image result for ‫حذف گنج‌زاده با شکست مقابل حریف لهستانی‬‎

حذف گنج‌زاده با شکست مقابل حریف لهستانی

در دیداری دیگر،سجاد گنج‌زاده که در وزن ۸۴+کیلوگرم رقابت‌های کاراته وان اسپانیا به روی تاتامی رفته بود در ابتدا نماینده بلغارستان را شکست داد و بعد از آن نیز موفق شد نماینده کشور میزبان را از پیش رو بردارد اما در گام سوم مقابل کاراته‌کای لهستانی تسلیم شد.

در ادامه با شکست نماینده لهستان، مقابل حریف گرجستانی، گنج‌زاده نیز حذف شد تا به این ترتیب پرونده پرامیدترین کاراته‌کای کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا که چندی دیگر به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود در اسپانیا بسته شود.

همچنین هادی عرب دیگر کاراته‌کای ایرانی وزن ۸۴+ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود از سد نماینده ایتالیا گذشت اما در دومین دیدار مقابل حریفی از اسپانیا باخت و حذف شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.