دستگیری فردی متکدی با درآمد نجومی در بوشهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: متکدی غیربومی در یکی از پاساژهای بوشهر به همراه ۶۵ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال وجه نقد دستگیر شد.

کد خبر : 1658686
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 7:25

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1403/6/10/19767961_683.jpg

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،امیرحسین احمدپور صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری متکدی غیربومی در پاساژ شب طلا خیابان لیان غربی شهر بوشهر به همراه ۶۵ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال وجه نقد توسط تیم گشت اظهار کرد: فرد یاد شده در یکی از استان‌های همجوار سکونت داشته که تنها برای تکدی گری در بوشهر حاضر می‌شده است.

وی بیان کرد: فرد متکدی بنابر گفته خودش در پنج ساعت تکدی گری توانسته بود ۶۵ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال وجه نقد جمع آوری کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: این فرد پس از دستگیری توسط تیم گشت سازمان با دستور معاون دادستان تحویل مراجع قضایی شده است.

احمدپور ادامه داد: تکدی گری نوعی سواستفاده از احساسات شهروندان است که با سواستفاده از حس نوع دوستی و خونگرمی شهروندان بوشهری رخ می‌دهد.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده در پنج ماه اخیر ۳۶ متکدی از سطح شهر جمع‌آوری و همچنین برای آگاهی‌بخشی به شهروندان، ۳۰ بنر هشداردهنده در سطح شهر روی بیلبورد‌ها و پرتابل‌ها نصب شده است.

احمدپور ادامه داد: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه، با ۰۹۱۷۰۷۰۰۲۳۲ شماره تماس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تماس حاصل کند.

وی افزود: برنامه ریزی شهر بوشهر برای کسب عنوان شهر فاقد متکدی است که تحقق این مهم تنها با همراهی شهروندان وظیفه شناس قابلیت تحقق دارد.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.