لیگ جهانی؛ جدال ایران و آمریکا در آغاز هفته سوم

هفته سوم لیگ جهانی والیبال از ۲۵ خرداد آغاز می‌شود
تیم‌های حاضر در سطح یک لیگ جهانی در هفته سوم در گروه ایران و شهر کاتوویتس لهستان از پنچشنبه رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند.

کد خبر : 16321
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 12:06

 به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های حاضر در سطح یک لیگ جهانی در هفته سوم در گروه ایران و شهر کاتوویتس لهستان از پنچشنبه ۲۵۵ خرداد ماه رقابت‌های خود را آغاز می ‌کنند که طبق برنامه در نخستین مسابقه این گروه تیم ملی کشورمان از ساعت ۱۹:۵۵ به وقت محلی و ۱۷:۲۵ به وقت تهران برابر آمریکات قرار خواهد گرفت.

تیم‌های روسیه و لهستان هم در همین روز ساعت ۲۲:۵۵ به وقت محلی و ۲۰:۲۵ به وقت تهران برابر هم به مصاف هم می‌روند.

اما روز شنبه ۲۷ خرداد تیم‌ها در شهر لودز خواهند بود تا دومین مسابقه خود را در هفته سوم برگزار کنند که طبق برنامه تیم‌های آمریکا و روسیه ساعت ۱۹:۵۵ به وقت محلی و ۱۷:۲۵ به وقت تهران برابر هم قرار می‌گیرند.

سپس تیم ملی کشورمان از ساعت ۲۲:۵۵ به وقت محلی و ۲۰:۲۵ به وقت تهران به مصاف لهستان میزبان می‌رود. در روز سوم مسابقات هم یعنی یکشنبه ۲۸ خرداد ابتدا تیم‌های ایران و روسیه از ساعت ۱۹:۵۵ به وقت محلی و ۱۷:۲۵ به وقت تهران رقابت می‌کنند و تیم‌های لهستان و آمریکا هم از ساعت ۲۲:۵۵ به وقت محلی و ۲۰:۲۵ به وقت تهران مسابقه می‌دهند.

یادآور می‌شود در انتهای هفته سوم لیگ جهانی ۵ تیم برتر به اضافه برزیل (میزبان مرحله پایانی) به مرحله بعدی رقابت‌ها راه خواهند یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.